2014. december 7., vasárnap

Blogmas | christmas songs


Sziasztok!

Tudom még van egy kicsi karácsonyig, de én már vagy november közepe óta karácsonyi dalokat hallgatok mindenféle feldolgozásban, és gondoltam, hogy már ideje lenne erről is posztot írnom. Nálunk a karácsonyi daloknak amúgy hagyománya van, mert mikor 24-én délelőtt díszítem a fát mindig oda kapcsoljuk apuval a tv-t az egyik zene csatornára és ami jön azt mindig közösen elénekeljük. Rendszerint a legjobban a Last Christmas-t várjuk, mindig ezt keressük meg először, ha bekapcsoljuk a tv-t, legjobban azt szeretjük, amikor egyszerre két csatornán megy:').

Az én 10-es karácsonyi toplistám:

10. The Vamps Christmas Edition Album
9. A szürke patás
8. Santa Claus is coming to town
7. Night changes
6. Rocking around the Christmas tree
5. Mistletoe
4. Do they know it's Christmas
3. All I want for Christmas is you
2. Shake up Christmas
1. Last Christmas

Nektek melyik a kedvenc karácsonyi dalotok?:*
Brigi♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...