2014. december 22., hétfő

Blogmas | early gifts

Sziasztok!

Már korábban említettem, hogy volt osztálykarácsony a suliban, így gondoltam megmutatom, hogy mit kaptam akkor. Annyira örültem mikor megláttam az ajándékom (egy takko-s fülbevaló és egy maybelline körömlakk), egy fiú osztálytársam húzott és el nem tudtam képzelni, hogy mit kapok tőle, de kellemeset csalódtam benne. És eszembe jutott még az is, hogy vettem pár dolgot az elmúlt időszakban, szóval azokat is megmutatom Nektek, hátha kedvet kaptok ti is és elmentek egy bevásárló túrára. Rájöttem, hogy karácsony előtt sokkal többet költekezem, mint kéne, de nem baj legalább lehetnek a fa alatt olyan ajándékok, amiken ez áll: "Brigitől, Briginek!". (és elnézést a képek miatt, de ez a ledes égősor.. olyan, mintha egy szoláriumban lennék)

maybelline körömlakk (71)
essence körömlakk (197 caramel brownie)
Oriflame körömlakk (amethyst)
avon szemhéjpúderecset satírozó gumival
Catrice korrektorpaletta
olivia garden kompakt hajkefe
h&m gyűrű , terranova pulcsi
Ti vettetek magatoknak karácsonyra valamit?:*
Brigi♥

4 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...