2017. november 24., péntek

legyferfi.hu



Sziasztok!

Nemrégiben kaptam egy nagyon érdekes megkeresést, és nagyon boldog voltam, mikor konkrétan kirajzolódott előttem a téma, hiszen nem egy mindennapi dologról van szó, mindjárt kifejtem, hogy miről is beszélek. A divatban és a mindennapokban a lányok sokszor megvannak rekedve, hogy mit vegyenek fel vagy, hogy milyen új dolgot hozzanak létre/mutassanak be, sokszor ezeket a hiányzó részeket valami olyan darab tölti ki, amiket általánosságban nem is gondolnánk. Sokszor a barátunk vagy édesapánk ruhatárából csórunk el dolgokat, hogy kiegészítsük az aznapi szettünket vagy csak szimplán azt gondoljuk kényelmesnek vagy esetenként az is előfordulhat, hogy rossz helyre kerülnek ezek a ruhadarabok mosás után. Azért beszéltem ilyen hosszasan erről, mert ez a megkeresés arról szólt, hogy hogyan is lehetne bemutatni a férfi ruhadarabokat a női divatban. Átgondolni, hogyan is öltözködnénk, ha csak férfi ruhák léteznének, de mégis nőiesek lennénk, hogyan tudnánk átalakítani egy inget vagy akár egy pólót? Biztosan tennénk a derekukra egy övet, ami kihangsúlyozza a nőies vonalainkat, de mégis férfi felsőt viselünk eközben. Biztos vagyok benne, hogy nem csak Avril Levigne hordott nyakkendőt lázadó korában, de szerintem ha valakinek olyan a személyisége, hogy kitudja egészíteni a nyakkendővel önmagát, akkor igen is bátorítom rá, hogy hordja! 
Ha már a kiegészítőknél tartunk egy sálat mondjuk a párunk ruhatárából biztos mind csentünk már el, akárcsak egy sapkát vagy ha nagyban gondolkodunk egy pulcsit is. Nekem személy szerint van pár ruhadarabom a férfi részlegről, és szerintem senki nem mondaná meg, hogy az ténylegesen onnan van. Azért jó, hogy a mai divat kissé egybeolvasztotta a férfit és a nőit, hiszen ugyan úgy hordhatunk egy menő hátizsákot, akár lányok vagyunk akár fiúk, s nem csak azt. Ha jó a divatérzékünk és merünk bátrak lenni akármit áttudunk varázsolni zord és tekintélytparancsoló férfiasból, elegáns vagy akár vagány nőies darabbá. 
Egyébként a legyferfi.hu-től keresett meg egy nagyon kedves hölgy, akinek innen is köszönöm a sok kedves szót és megértést. Ez a honlap sajnos csak férfi ruhákkal foglalkozik, de annyi szuper dolog van náluk, hogy szerintem mindenki kedvet kap a vásárláshoz, főleg, ha még karácsonyra nem szerzett be valamit a férfi családtagjai számára. 
LINK
LINK
LINK
LINK
LINK


Ezeket a termékeket én szívesen elfogadnám a ruhatáramba, sőt örömmel használnám is őket, hiszen manapság ki mondaná meg, hogy hé te ezt ne vedd fel, olyan fiús a táskád!? És egyébként szerintem nagyon sok férfi ruhadarabot ki lehet használni a nők életében, s nem csak akkor, amikor nem marad más választásunk. Nagyon érdekes volt ebbe a témába belemerülnöm, örülök, hogy bemutathattam Nektek ezt az oldalt, látogassatok el, ha felkeltettem az érdeklődéseteket!

Szép hétvégét, 
Brigi♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...