2017. november 11., szombat

TESZT | Essence fresh&fit awake primer



Sziasztok!

Tudom, hogy nem mutattam be a Glamour napos szerzeményeimet a blogon, de ennek több oka is volt. Nem szerettem volna idén beállni a sorba, hogy miket is vásároltam, hiszen arra gondoltam, hogy majd idővel lesz róluk cikk a blogon. Elég sok újdonságot vásároltam, köztük volt ez a bizonyos Essence fresh&fit awake primer is, amikhez nagy reményeket fűztem, már akkor is, mikor csak kinéztem az interneten. Nagyon örültem ennek a terméknek az Essence kínálatában, hiszen tudjuk, hogy a primereket nem éppen az olcsó árkategória jellemzi. Próba jelleggel gondoltam megveszem, hiszen alig veszíthetek vele 1000 Ft-ot, miért is ne? Ez az első primer, amit használok, de mivel elég sokat hallottam már róluk, gondoltam elmondom Nektek a tapasztalataimat. A csomagolása nagyon tetszik nekem, olyan letisztult és azt sugallja, hogy : "Nem vagyok gagyi, vegyél meg!". Itt olvashatjuk, hogy vitamin komplex-et és tőzegáfonya vizet tartalmaz, valamint azt is, hogy egészséges ragyogást biztosít, amellett, hogy minimalizálja a tág pórusokat. Számomra az utóbbi két dolog igencsak szembetűnő volt. Az első alkalommal még nem igazán tudtam, hogy is nyúljak hozzá, kinyomtam egy keveset az ujjamra és egyenletesen elkentem az arcomon. Egy pár használat után rájöttem, hogy felesleges az egész arcomra használnom, elég csak oda ahol kritikusabbak a pórusaim, rájöttem arra is, hogy hagynom kell megszáradni, így éri el a kellő hatást, ha felkenjük rá a korrektorunkat/alapozónkat. Én csak a Catrice ikonikus liquid camouflage korrektorát használom, plusz egy kis púdert, így indulok neki a napnak. Nekem minden nap van tesi órám és hetente háromszor táncot is tanulunk, szóval meglehetősen megvan terhelve az alap is és a sminkem is, a nap végére nem igazán marad meg, de nem is vagyok sem szomorú ettől, sem meglepődött, hiszen ezek drogériás termékek bőven 2000 Ft alatt, nem pedig luxusmárkák termékei, de ahhoz képest teljesen elégedett vagyok. Púder és korrektor nélkül nekem nagyon csillámos és nedves hatást kelt, s én személy szerint ezt nem szeretem látni az arcomon, így mindig lemattítom. A kiszerelés 30ml-es, nem minden nap használom, csak amikor van rá időm és eszembe is jut, de a Glamour napok óta használtam jó párszor, szerintem ez egy korrekt kiszerelés 1299 Ft-ért. Nekem nem igazán pattanásos az arcom, sőt szinte egyáltalán nem, így nem tudom, hogy ezeken mennyire segít. Viszont, akinek zsíros a bőre és nem igazán használ alapozót, annak nem annyira ajánlom, hiszen, mint mondtam nagyon csillogó és nedves hatást kelt, s az nem túl jó kombo az olajos bőrrel.  

Ezen a képen azt szerettem volna Nektek bemutatni, hogyan is fest a primer+korrektor és a sima korrektor az arcomon. 
kép bal: primer+ korrektor
kép jobb: korrektor


Ti próbáltátok már ezt a primert? Vannak tapasztalataitok más drogériás primerekkel? 
Sok puszi, szép hétvégét!
Brigi♥

2 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök, hogy írtál erről a termékről, hisz egy ideje én is azon gondolkodom, hogy beszerzek magamnak egy primert. Szerintem nagyon szépen bemutattad, elmondtál mindent amit tudni kell róla. Meg fogom nézni a Rossmannokban, eléggé felkeltette az érdeklődésemet, főleg ennyiért.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát drága én tényleg ajánlom ezt a primert, bár nem tudom, hogy egy NYX-es mennyivel lenne jobb, de egyszer eljutok oda is, hogy kipróbáljak egy drágábbat! :o

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...