2017. november 1., szerda

BULLET JOURNAL | October



Sziasztok!

Az október iszonyatosan gyorsan elszaladt, de az ilyen posztokból azt vettem észre, hogy nem csak számomra, hiszen a kedvences posztok elején szinte mindenki megemlítette ennek a hónapnak a rövid tartamát. Az ünnepnapok miatt is érzem, hogy rövidebb, ráadásul még az őszi szünet is most esedékes szóval az október extra rövid volt iskolanapok szempontjából, aminek kicsit örülök is és nem is, ennek csupán az az oka, hogy körülbelül a szalagavatós táncainkkal nem tartunk sehol. Nemrégen kezdtük el tanulni a lánytáncot, de annyira kevés az időnk, hogy félek totális bukás lesz az egész. Szinte semmi nincsen rendben ezzel a jeles eseménnyel, s ez aggasztó. :( Megvolt az óraátállítás is, s sajnos még rosszabbul alszom, mint eddig, remélem csak helyre jön.
Viszont történtek vidámabb dolgok is ezalatt az egy hónap alatt. Voltunk fotózni, amiből nemsokára láthattok egy posztot a blogon. Ha október, akkor sorozatok minden mennyiségben! Eszméletlenül vártam a Supergirl, a Flash és a Riverdale új évadát, nagyjából tűkön ültem, hogy megtudjam mi lesz velük az új évadban, eddig az összes ígéretesnek tűnik, majd meglátjuk mi sül ki belőlük.
A hideget viszont tényleg egyre rosszabbul viselem, alig érzem azt, hogy melegem van, még a fűtött házban is tudok fázni. A szünet elejére sikerült megfáznom is, s sajnos ezt még nem tudtam kiheverni, de emiatt kezem ügyébe akadt egy isteni és csodálatos tea, a Teekanne-nak a citromos-gyömbéres teája, s azt hiszem ez lett a kedvencem olyannyira, hogy már el is fogyott, szóval be kell szereznem még belőle. Itt volt a Halloween is, pontosan tegnap, s megkóstolhattam a mennyei Frappulát, amit ha még lehet kapni és nem kóstoltatok meg, akkor nagyon ajánlom! Festettem és faragtunk is tököt, nagyon kis aranyosak lettek, szeretem ezt az ünnepet, bár szerintem a sminkes bejegyzésekben említettem már.
Egyébként, ahogy véget ér az október, úgy ér véget számomra az őszi hangulat is. November beköszöntével egyre rövidebbek lesznek a nappalok, s egyre inkább azt érzi az ember, hogy közeledik a tél, s a karácsony is vele együtt. Már elkezdtem begyűjteni az ajándékokat, sosincs korán elkezdeni, főleg, ha az ember internetről rendel. A november sajnos egy elég színtelen hónap, de ha ügyesek vagyunk betudjuk színesíteni a programokkal, amiket szervezünk akár a családunkkal, akár a szerelmünkkel vagy akár csak magunknak. ^^


Nektek, hogy telt az október? Nem tudom Ti, hogy vagytok vele, de szeretem ezeket a posztokat összerakni, olyan jó érzés felidézni, mi is volt jó ebben a hónapban! 

Sok szeretettel, Brigi♥

2 megjegyzés:

  1. Tiszta szégyen, hogy a “megismerkedésünk” nem került bele ebbe a posztba. 😡 Egyébként imádtam, mint mindig!❤️

    VálaszTörlés
  2. Najó, én mondom Neked, hogy a következőben benne leszel :P ♥

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...