2017. november 22., szerda

WISHLIST | Christmas



Sziasztok!

Hát már megint itt vagyunk, megint egy karácsonyi kívánságlistát írok, ami igazából már bevett szokás nálam. Nagyon szeretem ezeket írni, mert ezzel még próbálom távol tartani a karácsony szellemét, de azért már picit érzem, hogy kikukucskál a palackból, s ez egy nagyon jó érzés. Bár ma nagyon szépen sütött a nap és pont ezért volt nagyon furcsa a sok feldíszített karácsonyfa közt bóklászni a plázában, mert idén úgy terveztem, hogy egy jó darabig kizárom a karácsonyi hangulatot, mert mindig úgy érzem, hogy elérünk december 24-éhez és már nem is érzek semmi izgalmat. :( Nagyon rossz érzés, mert imádom a karácsonyt és nagyon sokat jelent nekem ez az ünnep, de mégis olyan hamar elillan a jó érzet, főleg, ha már november eleje óta a karácsonyi dekorációkat látom mindenhol, a zenéket hallom minden üzletben és az ajándékok után kajtatok minden héten, hiszen sosincs korán elkezdeni. Egyébként ezek a listák hasznosak szoktak lenni a családtagjaim számára, mert innen könnyebb kisilabizálniuk, hogy mit is szeretnék én. Mert megmondani nyilván nem fogom így előre, hogy Te ezt vedd meg, Te meg azt, szóval ez egy jelzés értékű valami, ami a vágyaimat tükrözi, mint kiskoromban a Jézuskának írt levelek, amiket Anyukám szépen eldugott, ahelyett, hogy elküldte volna neki. ♥ A karácsony előtt még vár rám egy iszonyatosan fontos nap, amit folyamatosan emlegetek Nektek, s ez nem más, mint a szalagavatóm. Nagyon várom már, esküszöm nem is tudom, hogy az eseményt várom jobban vagy azt, hogy vége legyen!
Még nem egészen tudjuk a táncokat, egyik ruhám sincs meg, de én már látom a fényt az alagút végén! Nagyon nagy szeretettel, s izgalommal egyaránt gondolok erre a napra, s remélem, hogy kíváncsiak vagytok rá, mert szeretnék egy ehhez kötődő posztot is megosztani veletek. 
Visszatérve a listára, tettem rá elérhető, s kevésbé elérhető dolgokat, hiszen ezek a listák az álmainkat is mutatják.

LINK
Ezt az órát még mindig nagyon imádom, akármilyen színű is, bár én egy bronz változatban is megnézném! :)

LINK
Minap sétáltunk Danival a Reserved-ben és megakadt a szemem ezen a nadrágon, ezt tuti, hogy beszerzem magamnak, annyira tetszik!!
LINK
Pihe - puha kesztyűk a hideg ellen, mindig jól jönnek!
LINK
Ha ezt a palettát nem sikerül még december 18-a előtt a birtokomban tudnom, akkor tuti, hogy Bécsben csak ezt fogom levadászni, mert egyszerűen gyönyörű!
LINK
Óó a szilveszter este nem is telhet el csillogás nélkül..
LINK
Egy Clue órára is már jó rég óta fáj a fogam, olyan elegánsak.
LINK
Mióta megláttam a Pandora Disney kollekcióját arról álmodom, hogy Mickey egerek vegyenek körül! *-*
LINK
A barátommal nagyon kacérkodunk ezzel az adventi kalendáriummal, ami nem teljesen a legnagyobb, de teljes mértékben elégedett lennék a tartalmával! 
LINK
Egy jó társasjátékra vágyom már évek óta, ami nem az a hagyományos, hanem valami különlegesebb, ezért is akadt meg a szemem a Dixiten, ami olyan álomvilág jellegű.
Ezeknél a listáknál mindig egy dologtól félek (és nem, nem attól, hogy nem kapom meg őket ;) ), hogy valakiktől ugyan azt az ajándékot kapom meg. Ezért ösztönzök mindenkit arra, hogy próbálják egymást közt megbeszélni, hogy mit mikor ki és mennyiért. 
Nagyon szeretem mások listáját is olvasgatni, szóval, ha már írtatok, akkor küldjetek linkeket, szívesen elolvasom őket! 

Nagyon szép hetet kívánok Nektek, s pénteken egy különleges bejegyzéssel készülök, mindenképpen tartsatok velem! 
Sok puszi, Brigi♥

6 megjegyzés:

  1. A Deichamnn bokacsizmával és a palettával én is szemezgettem. :)
    Nekem nincs kifejezetten karácsonyi listám, illetve a télin még gondolkodom.
    Egy finom parfümöt és egy-két téli pulcsit mindenképp szeretnék. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Parfümöt és egy puha nagy garbót én is beszeretnék szerezni, ez a téli lista igazán kecsegtető! ;)

      Törlés
  2. Most a Black Friday alatt lehet véletlen megveszem ezt a farmert, olyan szép!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óó én is pont most vettem meg a nadrágot, sőt még egy felsőt is, mert nem bírtam ki!

      Törlés
  3. Az a nadrág tényleg egy csoda! Az órát meg akár te is ajándékozhatnád nekem!😁❤️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hihi Lilla, lehet lapul majd valami a fa alatt ;)♥

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...