2017. november 15., szerda

SMINK | Sleek - Vintage romance



Sziasztok!

Ha olvastátok a primeres posztot, akkor onnan tudhatjátok, hogy nem szerettem volna idén a Glamour napos szerzeményeimet külön bemutatni, így inkább apránként potyogtatom őket Nektek. S ez is egy ilyen poszt lesz, hiszen megvettem életem első Sleek palettáját, s szerettem volna belőle csinálni egy sminkes bejegyzést, amiben a tesztelést is kimerítem. A vintage romance elnevezésű paletta mellett döntöttem végül a Müller polcai előtt álldogálva,  s azért is ezt a palettát választottam, mert szerettem volna egy bordós-őszies palettát, s nekem nagyon fontos, hogy a Sleek nem tesztel állatokon, így ezért sem a Burgundy bar palettát vettem meg a Maybelline-től. 
Ebben a palettában 12 szín található meg és a mattól a szatén fényűn át a csillámosig minden van, a színválasztékról pedig ne is beszéljünk. Nekem speciel nagyon tetszik, s mint a sminkben is láthatjátok majd, hogy ezeket a textúrákat nagyon könnyen lehet vegyíteni egymással. Aki használt már ettől a márkától bármit az tudja, hogy nagyon letisztult a csomagolásuk és igényes, nekem már az is nagyon szimpatikus, hogy a paletta egy dobozban van, nem pedig csak úgy szabadon. A minősége pedig csodás, nagyon pigmentáltak a színek, az ember alig nyúl hozzájuk akár ujjal, akár ecsettel, máris látszódik az eredmény. A tartósságukat még nem igazán teszteltem, de szerintem ha az ember nem dörzsöli meg a szemét, akkor nem kell aggódnia egy jó pár órán keresztül a sminke miatt. Ezúttal egy bordós-aranyos vonalat próbáltam ki, s nem igazán tudtam először, hogy milyen lesz, de a végeredmény igen is tetszett. Vannak színek, amiket még nem tudom, hogyan fogom kipróbálni, mondjuk a kéket vagy azt a lilást színt, de majd elválik! 
A sminkemet egy alappal kezdtem, ami ezúttal egy primer+korrektor+púder hármas volt, ezután megcsináltam gyorsan a pirosítást és a bronzosítást, majd a szokásos módon a szemöldököm következett, ezeket a termékeket használtam eddig az összes sminkemben, szóval ha érdekel Titeket, akkor nézzétek meg valamelyik előzőt. A szemsminkemnek is adtam egy alapot, amit szintén a korrektor biztosított. A színezést a Honeymoon in Hollywood elnevezésű csillámos bordó színnel kezdtem, ez került a mélyítővonalamba és az alsó szempillasorom alá is. A mozgó szemhéjamra a  szaténos csillogású Marry in Monte Carlo-t tettem fel. Az aranyos csillogást a Meet in Madrid színnel készítettem el, amit a szemzugomba tettem, s kicsit felvezettem a szemhéjamra is. A mélyítővonalamat végül egy kis feketével, a Love in London-al egészítettem ki, hogy "drámaibb" legyen a hatás. Ezeket a színeket egy pufibb ecsettel egybemostam, hogy ne legyenek élesek a vonalak. S végül az egészet megkoronáztam egy szempillaspirállal. Szerintem nagyon kis szép lett a végeredmény, az arany nagyon tetszik ezzel a lilás-bordós színnel. Ti mit gondoltok?


Szeretnétek, hogy a többi színből is legyen smink? Szeretitek ezt a márkát? 
Sok szeretettel, Brigi♥

8 megjegyzés:

  1. Gyönyörű lett a smink. :)
    Én is nagyon szeretem ezt a palettát, ősszel és télen gyakran előkerül, bár most a Maybelline Burgundy Bar a favorit. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Azt tervezem, hogy ezzel a palettával készítem el a szalagavató sminkemet is! :o ;)

      Törlés
  2. Nagyon szép smink. :) Nekem jobban tetszik ez a paletta, mint a Maybelline Burgundy Bar, bár nem igazán használok ilyen színeket. :) Az én Sleek kedvencem a Storm, az OSS-t pedig majdnem teljesen elhasználtam, mielőtt megváltam tőle. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Én azt sajnálom picit, hogy ebben inkább hidegebb színek vannak, s a Burgundy Bar-ban pedig melegebbek, de ebből is nagyon sok mindent ki lehet hozni! :)

      Törlés
  3. Hát ezt a sminket én egyszerűen imádom! Ez a kedvencem tőled, eddig! Nagyon jól választottad meg a színeket és tényleg ügyesen dolgoztál. Kicsit azért hiányzik az, hogy az egész arcodról lássak képeket, de nekem így is tökéletes. Én esetleg még a palettát befotóztam volna. Imádoom!♥♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hihi!! Barátnőm is ezt szeretné, hogy legyen a szalagavatós sminkje, úgyhogy megcsinálom neki! Sajnos az arcom nem annyira volt abban az állapotban, hogy annyira előnyös képeket tegyek fel róla, szóval ez most azért maradt le! Palettát a következő ilyen sminknél beteszem! :P ♥♥♥

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...