2017. november 30., csütörtök

BULLET JOURNAL | November



Sziasztok!

Akárhogy is nézem ez a november hamarabb ment el, mint az előző hónap. Csak úgy suhantak egymás után a napok, mint valami istentelen körforgás, aminek se eleje se vége. Egyre szürkébbek lettek a napok, s ezzel kilátástalanná vált minden jó dolog, amit el tudnánk ilyenkor képzelni. A november ahhoz képest, hogy gyorsan elrepült, azért hosszú is volt, mert az elejére már nem is igazán emlékszem. Annyira összemosódtak a napok, hogy az csak na. Már nagyon a végét járjuk a szalagavatósdinak, jövőhéten szombaton lesz a NAGY NAP, amit én már csak így jellemzek. Nagyon jól behoztuk magunkat, s ez csak a mi önerőnkből jött létre, hiszen aligha támogatott minket valaki.. 
A kosztümünket is elhozhattuk végre, s képzeljétek el, hogy nem fekete, hanem sötétkék és annyira tetszik, hogy nem olyan hétköznapi/megszokott. Bár még keringőruha-próbán nem voltam, de majd megyek jövőhéten valamikor, alig várom, hogy lássam a szép ruhámat!! Majd szeretnétek külön posztot a szalagavatóról vagy tegyek be a decemberi bujo-s bejegyzésbe belőle képeket? Esetleg mindkettő? ;) 
Ebben a hónapban kétszer voltunk Danival moziban, de még a hét végre is tervezünk egyet. Megnéztük a Rossz anyák karácsonyát, ami nagyon tetszett, pedig még nem vagyok benne az ünnepi hangulatban (olyannyira, hogy megfeledkeztem a mikulásról :o ) és Az igazság ligáját is láthattam, ami életem első IMAX élménye volt. Ha ismertek tudjátok, hogy nagy szuperhős rajongó vagyok és inkább a DC fele húz a szívem, mint a Marvel fele, de nem tudom megmondani miért. A film a beszámolók és az előrejelzések szerint nekem is picit rövid lett, de azért én eléggé megvoltam vele elégedve. 
Ebben a hónapban több szuper dolog is történt velem a bloggal kapcsolatban, de ennek a következményeit majd Ti is meglátjátok majd. ;) 
A bullet journal-om most picit elfuserált lett, ha szabad így fogalmaznom, de nem tudom miért. Valamiért a novembert sosem szerettem igazán, hiszen olyan semmilyen, nem volt túl sok ötletem, ilyenkor nincs már ősz, de még nincs tél sem. Úgyhogy egy random méh mellett döntöttem, ez lett a fő motívumom ebben a hónapban.


Nektek mi volt a legérdekesebb dolog, ami novemberben történt? 
Láttatok valami jó filmet? 

Sok puszi, Brigi♥

4 megjegyzés:

  1. Nagyon de nagyon szuper cikk lett, imádom! Annyira hangulatos! :)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem egyáltalán nem lett elfuserált a novemberi, minimál lett és letisztult, ami egy külön hangulatot ad neki. Az én novemberem ennél sokkal katyvaszosabb lett a BuJo-ban :D
    Számomra a legnagyobb esemény idén novemberben a szalagavatóm volt, főleg, mert darabokban volt megtartva, így kaphattunk az élményből egy kicsit november elején, illetve a végén is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj de kedves tőled! Köszönöm a kedves szavakat! ♥
      Jajj nekem jövőhéten lesz, nagyon izgulok, és nagyon kíváncsivá tettél a Tieddel kapcsolatban :o

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...