2017. november 27., hétfő

OUTFIT | In this foggy weather



Sziasztok!

Már eléggé a végét járja az ősz, nagyon hűvös volt az elmúlt héten, s már előkerültek mindenki ruhatárából a meleg pulcsik, kesztyűk, sálak, sapkák és a télikabátok is. Általában évente egy kabátot szoktam venni, így kiküszöbölök némi pénzköltést, hiszen így 2 évig is tudok egy kabátot használni, mielőtt kiköltöztetem a szekrényemből. Ezúttal egy bézs/teve színű kabátnak éreztem szükségét, hiszen pufi dzsekiim vannak, amik nem éppen elegáns darabok, de szürke és bordó szövetkabátom is volt már, a boltok pedig idén (is) tele voltak teve színű kabátokkal. Nagyon sok helyre tértünk be, míg meg nem találtam a legmegfelelőbb darabot. Nálam elég körülményes egy ilyesmi kabát megvásárlása, mert talán páran tudjátok, de meglehetősen alacsony vagyok, alig súrolom a 160 centit, ezért néha pár darab elég nagy csalódottsággal tölt el, mikor meglátom magamon. 
Ezt a gyönyörű kabátot még 2-3 hete vettük a Stradivariusban, egyébként egy tejesen egyszerű szövetkabátról van szó, két fekete gombja van és két zsebe oldalt. Szerintem nagyon elegáns, nagyon megszerettem az elmúlt pár hétben, meleg is egyébként, pedig én eleinte ódzkodtam attól, hogy kicsit vékony, de végül nem csalódtam. Bár az tudni kell rólam, hogy mikor kimegyek az utcára 40 réteg ruhát pakolok magamra, mert nagyon fázós vagyok, de igazából még ez sem szokott elég lenni! :o Most is egy nagyon meleg pulcsit viseltem, amit még a Glamour napok alkalmával vásároltam és azóta is nagyon szeretem! Egyébként ez a kabát is picit hosszú nekem, de magassarkúval nagyon jól mutat. 
A szettem másik fő eleme ez a gyönyörűséges gyöngyökkel díszített mom jeans, amit a black friday alatt sikerült 20% kedvezménnyel bezsebelnem. Iszonyatosan tetszik, s ha olvastátok a karácsonyi kívánságlistás posztomat, akkor tudjátok, hogy ez is szerepelt rajta. Nekem annyira télies, mintha tele lenne apró hópihékkel, amik megcsillannak a fényben, imádom!



coat - Stradivarius // jumper - H&M // jeans - Reserved // scarf - C&A // boots - Deichmann // backpack - AsiaCenter // watch - Daniel Wellington // camera - canon 1200d

Többeknél véltem felfedezni ezt a kabáttípust, Nektek is van? Tervezitek beszerezni? 
Szerelembe lehet esni egy farmerral?;)

Sok puszi, szép hetet!
Brigi♥

4 megjegyzés:

  1. Azt hiszem ez lett a kedvenc outfitem! Annyira jó az a nadrág és a kabát is. Az óra meg aztán, most mondjam, hogx megint imádom az egészet??

    VálaszTörlés
  2. Nekem is van hasonló kabátom és nagyon szeretem. :)
    A nadrág nagyon szuper, kár hogy nálunk már nincs Reserved. Bár lehet, hogy megpróbálok hasonlót készíteni otthon. :)

    Klassz bejegyzés volt! Imádom az outfit posztjaidat! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez egy nagyon jó ötlet, mármint a DIY nadrág, ha megcsinálod nagyon kíváncsi leszek a végeredményre! :) Köszönöm egyébként, kedves, hogy ezt mondod, jól esik!! :)))

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...