2017. november 4., szombat

OUTFIT | The last breathe of autumn



Sziasztok!

Az őszi szünet idén egészen hosszúra sikeredett (legalábbis az iskolába járóknak), s ezt nagyon ügyesen ki is használtuk a barátommal, sok programot szerveztünk, alig voltunk otthon, hiszen kétszer mentünk a városba fotózni, s vásárolni is elkísért♥. Nagyon jó érzés volt, hogy a héten ilyen jó idő volt, hiszen ez az az ősz, amire mindenki azt mondja, hogy imádom! A nap süt, a levelek hullanak, a szél fújdogál, az emberek pedig céltalanul, de mosollyal az arcukon bolyonganak az utcákon, ahol néha megállnak és be-bepillantanak egy-egy kirakatba, ahol már kezd előjönni a karácsonyi dekoráció, kollekció stb. De én még szerettem volna élvezni az őszt, és igazából a november egy csúnya hónap, de mégis őszi, így nem hagytam fel az erre az évszakra jellemző ruhák viselésével, s pénteken még beszereztem egy két dolgot, amit még az ősz folyamán egy másik outfit posztban láthattok. Mivel két bejegyzésre valót fotóztunk, így nem igazán tudtam melyikkel is kezdjem, de végül az ősziesebb hangulatú mellet tettem le a voksom, hiszen a nap még ma is csodásan sütött és egyáltalán nincs hideg, remélem még egy kis ideig élvezhetjük ezt a csodás időt!
A városligetben sétáltunk, s ott készítettük a képeket, a fák és a róluk lehullott levelek, annyira csodásan festettek, hogy nem lehetett kihagyni ezt a "lehetőséget". Van egy kedvenc képem a sorozatban, tippeljetek melyik az! ;) A szettem nem annyira különleges inkább már az évszaknak megfelelő jegyeket tükrözi, hiszen sálat és kabátot is vettem fel, bár egy idő után melegem lett, de csak azért, mert vagy 4 réteg ruha volt rajtam (sosem lehet tudni :o). A napszemüveg is elkélt, hiszen néha nagyon szembe tűzött a nap, de annyi baj legyen. 



Coat, jumper - H&M // pants - Háda (F&F) // scarf - NewYorker // shoes - Humanic // bag - F&F // sunglasses - C&A // watch - Daniel Wellington  // canon- Canon eos 1200D

Ti sem szeretnétek, hogy vége legyen az ősznek, de a karácsonyt mégis várjátok?
Sok puszi, Brigi♥

6 megjegyzés:

  1. Még mindig imádom!♥ És az a nadrág egy álom, add nekeem!♥

    VálaszTörlés
  2. Szia :) Nagyon tetszenek az írásaid, és meglepetésként hoztam neked egy díjat. Fogadd sok szeretettel. :)
    https://tiszavirageletu.blogspot.hu/2017/11/the-tea-break-award.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm és azt is, amit a blogodra írtál rólam! Nagyon jól esnek a kedves szavak! :*

      Törlés
  3. Nagyon tetszik ez a szett! :) A fotók pedig gyönyörűek! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...