2017. november 18., szombat

TESZT | The Body Shop winter collection



Sziasztok!

Nagyon izgatott voltam, amikor kihozták a boltokba a The Body Shop téli kollekcióját, igaz, hogy ez még bőven ősszel volt, de akkor is már nagyon nagy lázban égtem ezek iránt a termékek iránt, végül a Glamour napokon meg is szereztem/tük a barátommal a fagyos szilva illatú kézkrémet és a fagyos bogyós-gyümölcsös testvajat. Egyszerűen nem tudok egyiknek sem betelni az illatával, pedig én inkább a töményebb illatokért vagyok oda, mint a gyümölcsösökért, de be kell valljam, hogy nekem a tökös nagyon nagyon sok volt már. Kipróbáltam a kézkrémeket a boltban, hogy melyik illik a leginkább hozzám, hiszen tudjuk, hogy egy illat teljesen másképp érződik az emberek bőrén, mint a parfümös üvegben vagy jelen esetben a tubusokban. Igaz, hogy a kézkrém választása távol áll parfüm választástól, de szerintem nem éri meg egy olyan terméket vásárolni, amit két perc után már soknak érez az ember. No de visszatérve a termékekre, a csomagolásuk gyönyörű, nekem nagyon tetszik, hogy teljesen tükrözi a telet, s a gyümölcsöt, aminek az illatát idézi. A kézkrémmel kezdeném, hiszen azt használtam többször és hosszabb távon. Általában este kenem fel, hiszen jobban beszívódik éjszaka. Gyorsan eltűnik a krémérzet a kezemről, s ennek nagyon örülök, mert nem szeretem ha mindenbe beleragad a kezem. Az illatát még reggel is érzem, s ez nagyon jó érzés, hiszen egyszerűen szerelmes vagyok az illatába. Jól hidratálja és ápolja a kezet, pedig nekem nagyon száraz tud lenni, még ha kesztyűt is hordok folyamatosan. Nagyon keveset szoktam belőle használni, mert egy borsónyi is elég belőle, s nem szeretném ezt az apró 30ml-es kiszerelést hamar elhasználni. 
A testvajat is a barátomtól kaptam, de ezt már meglepetésből, ennek is hasonlóan érzek az illatával, ennek is csodálatos gyümölcsössége van, s az állaga is nagyon könnyed. Nekem ebből az utazós kiszerelés van meg, ami annyit tesz, hogy 50ml a tubus tartalma, ez számomra azért praktikus, mert nem vagyok egy nagy testápoló elhasználó típus, pedig jócskán kéne használnom a lábaim állapotát tekintve. Nagyon száraz a bőröm, mert én csak borotválom, s mint azt tudjuk, nem igazán tesz jót a bőrünk felszínének. A testvajat is lefekvés előtt használom, s ennek is érzem még reggel az illatát, nagyon gyorsan beszívódik ez is, s két napig nagyon puhák a lábaim (egy használattól). Semmi kivetni valót nem találtam egyébként egyik termékben sem, hiszen nem hagynak rossz érzetet a bőrön, mint a legtöbb krém vagy testvaj.
Talán az áruk egy picivel borsosabb, mint amiket én megszoktam, mert általában a termékek el nem használása miatt, nem fektetek sok összeget ezekbe a dolgokba, de szerintem ezek tényleg megérik az árukat, s ezeket el fogom használni, akár menyire is fogom sajnálni!


Annyira tetszenek most ezek a képek, szerintem picit visszatudtam adni ezeknek a termékeknek a hangulatát. Ha még nem szagoltátok őket, akkor mindenképpen tegyétek meg, főleg ha gyümölcs rajongók vagytok hozzám hasonlóan. ♥

Ti használtátok már valamelyiket a téli kollekcióból? Bevált Nektek? 

Sok puszi, Brigi♥

4 megjegyzés:

  1. Annyira csodás a termékek csomagolása/kinézete is! 😍 Nagyon szépek lettek a kepek tényleg. 👌

    VálaszTörlés
  2. Amikor egyre több helyről hallottam már, hogy milyen szuper lett a téli kollekció minkenképp meg akartam nézni. Sajnos a pumkin vanilla nem nyerte el a tetszesem, úgy nagyon nem. Bár ez várható volt, hisz egyikért se vagyok oda annyira. Viszont engem a többi se nagyon nyűgözött le, főleg annyi pénzért. A márkát egyébként nagyon szeretem, de a nagy felhajtás ellenére nekem kicsit csalódás volt. Bár lehet teszek még egy próbát, hátha a karácsonyi hangulat meghozza a várt csidát. Egyébként a képek gyönyörűek mint mindig, imádom!❤️❤️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj a tökös-vaníliás nagyon furcsa volt de tényleg, pedig én szeretem őket. :o Hátha letudsz csapni rájuk valami akció során, mert én imádom őket! :P ♥

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...