2017. december 23., szombat

Csomagolás nálam



Sziasztok!

Már csak egyet kell aludni és a szenteste már itt is van! Nagyon szeretem ezt az időszakot, mert valahogy a készülődés minden szempontból jobb, mint az az egy pillanat, ami alatt az egész csak úgy elillan. Ilyenkor jó érzés sütögetni, együtt feldíszíteni a fát és látni, ahogyan az emberek sürögnek és forognak, hogy mindent tökéletesíteni tudjanak az idei ünnepekre. Nálam már az ajándékcsomagolás is elég rituálisan történik, hiszen meg kell keresnem azt az időpontot, mikor senki nem zavar meg a szertartás közben :'). Szeretek ajándékot csomagolni, viszont nem tudok, elég bénácska vagyok benne, főleg, ha nem egy téglatestről beszélünk, hanem mondjuk egy nem éppen szabvány dologról. 
De hát ki nem szereti a kihívásokat?! Idén még jól meg is nehezítettem a dolgomat, hiszen kieszeltem, hogy szép naturális csomagolást szeretnék, itt-ott némi arannyal, hogy menjen a fánk díszítéséhez. Egy egyszerű háztartási csomagolót választottam, mert idén nem találtam ehhez hasonló, de kifejezetten csomagolásra ajánlott papírt (pedig volt.. én tudom, de az összes elbújt előlem). Úgyhogy fogtam magam és leültem az ágyamra az összes ajándékkal együtt és elkezdtem őket becsomagolni. Nos több tanulságot is levontam az esetből, az egyik és legfontosabb az, hogy jövőre nem ilyen papírba csomagolok, a másik pedig az, hogyha hülye leszek és mégis, akkor sokkal erősebb celluxot veszek majd hozzá, mert a simából kell vagy egy kiló, míg megfogja ezt a merev papírt. Aztán még kiderült az is, hogy ezzel szemben türelmesebb vagyok, mint gondoltam, pedig hát én aztán nem a türelmemről vagyok híres. Végül de nem utolsó sorban rájöttem, hogy szerintem egészen jó lett a végeredmény, próbáltam az arany filccel és pár arany dekor elemmel feldobni az ajándékokat és nagyjából próbáltam a személyekhez és az ajándékokhoz igazítani a díszítést, ami hellyel közzel sikerült. Sajnos, amit Ti láttok az nem az összes ajándék, mert sokan nézik a blogot a családból és nem szeretném, ha idő előtt rájönnének, hogy mit is kapnak (Igen Anyu, mondjuk Te ;) ). 
Egyébként én mindig elszörnyedek, ha valaki csak úgy széttépi a csomagolást, mert tudom, hogy milyen sokat dolgoztam vele, de aztán rájövök, hogy jobb érzés a csillogást és az örömöt látni a szemükben, mikor meglátják, hogy mi a tényleges ajándékuk. 


Ti idén milyen csomagolást választottatok? Csomagolópapír vagy ajándéktasak? 
Mindennel megvagytok már? 
Csodálatos készülődést kívánok Nektek!
Szeretettel, Brigi♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...