2017. december 19., kedd

SZEMÉLYES | Advent Bécsben



Sziasztok!

Tegnap sajnos nagyon későn és fáradtan értem haza Bécsből, ezért nem tudtam tegnap kitenni ezt a posztot, de ma itt vagyok és elmondom Nektek, hogy mi is történt. Már nem is tudom hányadik alkalommal mentem így Bécsbe, de mindig elfelejtem pontosan milyen is, hiszen egy-egy év minimum eltelt az utazások közt és igazándiból mindig nagyon hasonló a programunk, de mindig más. Idén is hasonló volt a menet, mint tavaly, nem tudom emlékeztek-e a posztomra (bár már én sem -kor indultudom, mit írtam bele). Reggel 7-kor indultunk busszal, először Schönnbrunnba mentünk és igaz, hogy a kastélyba nem tértünk be, de az előtte lévő karácsonyi vásárban körülnéztünk. Nagyon kis édes karácsonyi vásár van ott, és nagyon szépen sütött a nap, szóval kellemesen teltek első óráink ott. Nem vettem semmit itt, mert mindig úgy vagyok vele, hogy így feleslegesen nem veszek valamit, amiről tudom, hogy nincs is igazán rá szükségem, inkább csak fényképezek és gyönyörködöm. Ezután továbbálltunk a busszal és elmentünk a Bécsi Természettudományi és a Szépművészeti Múzeum közé a Mária Terézia téri karácsonyi vásárba, ahol már kicsivel kevesebb időt töltöttünk. Dani itt vett egy kolbászos hot-dogot, ami ténylegesen finom volt! Ezután mentünk oda, amit én már nagyon régóta vártam, a bevásárló utcába, ahol van minden mi szem-szájnak ingere. Sajnos nem volt túl hosszú időnk, de először a Bipa-ba mentünk be, de sajnos üres kézzel távoztam, mert nem találtam semmit, ami igazán elragadott volna. Ezután elmentünk a Forever21-ba, amit annyira sajnálok, hogy Magyarországon nincs, mert egy nagyon szuper boltról van szó, ami nem igazán pénztárcaterhelő. Vettem is egy pulcsit, mert tele volt leárazással a bolt, így boldogan jöttem végig az utcán a sárga szatyrommal. Ezután a kis vásárlás után indultunk el a nagy karácsonyi vásárba a városházához. Minden évben itt kötünk ki, nagyon szép és nagyon nagy ez a vásár. Egy dolgot vettem erre fele, egy aranyos kis sapkás manót, és képzeljétek magyarok voltak az eladók, ez mindig mosolyt csal az arcomra. Vettem finom spirálos krumpli chipset és forrócsokit is ittunk Danival, nagyon szépek voltak a kivilágított fák, mindig nagyon jó élményként élem meg, de sajnos ez volt az utolsó alkalom, hogy ebben a formában jutottam el Bécsbe.



Ti mentek valamerre karácsony előtt esetleg karácsonykor?
Sok puszi Nektek!♥
Brigi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...