2017. december 17., vasárnap

TESZT | Third Sunday of Advent



Sziasztok!

Ez a hét is egy picit zsúfolt volt, bár most sokkal kellemesebben telt, mint a múlt hét, de ahogy így visszagondolok nagyon gyorsan eltelt ez az időszak. Egy hét és karácsony és én mindig úgy izgulok miatta, de most nem is annyira vagyok hangulatban hozzá, nem tudom, hogy ezt minek tudhatnám be igazából, de remélem ez a hét tartogat meglepetéseket (persze csakis jókat). Holnap megyünk Bécsbe, s mindig úgy várom, mert nem is tudom már hanyadszorra látogatunk el ugyan abba a karácsonyi vásárba, de mindig elcsodálkozom, hogy milyen szép és milyen jó hangulatban telik el a nap. Még nem szereztem be az összes ajándékot, de tervezek egy posztot, amiben megmutatom Nektek, hogy idén milyen csomagolást szántam rájuk, úgy szerda környékén készen is leszek az ajándék lista teljesítésével -persze csak reményeim szerint-, s akkor meg is próbálkozom a poszttal. Ha még holnap lesz erőm, akkor a bécsi kalandjainkról is írok, de ezt ne vegyétek készpénznek. 
Szóval ez megint egy jó hosszú poszt lesz, de reménykedem benne, hogy vannak, akik becsülettel végigolvassák és segítek Nekik még az utolsó pillanatban ajándék ötleteket adni. 
Ezen a héten a Body Shop-os kalendárium nagyon változatos volt, s szerintem eddig ez a hét tetszett a legjobban a termékek válogatásának szempontjából, s most akkor szépen lassan el is mondom, hogy miért:

The Body Shop


December 11. 
Annyira reménykedtem, hogy a hetet nem megint egy testápolóval vagy tusfürdővel kezdem, de mikor megláttam, hogy milyen is az alakja a fakknak, fellélegeztem, s gyorsan ki is nyitottam a 11-est. Egy fürdőpamacs (milyen cuki ez a név) volt benne, s meg kell mondjam, azóta csak azzal fürdök. Nagyon jól felhabosítja az összes tusfürdőt, s jó érzés vele fürdeni, picikét durva a felülete, de annyira nem bánom, mert így eltünteti a bőröm felületén összegyűlt szennyeződéseket. Van egy finom alapillata, de már inkább érződik rajta az epres tusfürdő.
5/5*


December 12.
Sajnos itt megint egy szappant találtam, bár ez csak a teszt szempontjából sajnos, hiszen ezeket nem olyan könnyű kipróbálni. Az illata mennyei, vaníliás, a formája pedig már igazán passzol a hangulathoz. Már eltettem őket egy másik helyre a többi szappannal együtt, mert eléggé olvadás közelbe kerültek.
5/?


December 13.
Luca napján egy igazán ide illő terméket találtam, aminek végre nem a testápoláshoz van köze. Egy nagyon krémes, jól pigmentált fekete szemceruza lapult a baljós 13-mas szám mögött, amit azóta nagyon megszerettem. Nem igazán mászik el a vízvonalamról, jól bírja a strapát és kellemes a szemnek, mert a krémessége miatt hamar kész van vele az ember. 
5/5*


December 14.
Mint mondtam nagyon változatos volt ez a kalendáriumi kínálat, hiszen csütörtökön egy arctisztító szivacsot leltem a fakkban. Este ki is próbáltam, de sajnos másnap reggel arra lettem figyelmes, hogy kipattogzott tőle a bőröm, sajnos nem tudom miért, mert egy olyan arctisztítóval használtam, amit már előtte is kipróbáltam, s nem volt vele problémám. Lehet, hogy adok neki még egy esélyt, de már csak a téli szünetben, hogy ne kelljen sok mindenkinek látnia az arcomat.
5/3


December 15.
Pénteken, sajnos csak délután jutott időm a kalendáriumokra, de nagyon nagyon boldog voltam, mikor kinyitottam, hiszen egy csodálatos kókusz illatú kézkrémet tartottam a kezemben, s a héten talán ennek örültem a legjobban. Dani azt mondta, és ekkor már én is rádöbbentem, hogy ezek a TBS kézkrémek, úgy néznek ki, mint a temperák, mert még a kupakjuk is olyan. No de viccet félretéve szerintem ez egy csodálatos termék.
5/5*


December 16.
Tegnap egy ajakápolót vettem ki a kalendáriumból, de ezt sejtettem, mivel a mérete nagyon gyorsan elárulta magát. Shea vajas, s hasonlóan a mangós ajakápolóhoz ennek is finom krémes az állaga, nagyon jó az illata is, de a tégely mérete miatt ezt sem olyan kényelmes használni. Még nem volt időm arra, hogy a hidratáló képességét vizsgáljam, de biztos vagyok benne, hogy nem fogja szárítani az ajkaimat.
5/4


December 17.
Mindig azt hiszem, hogy megtudom mondani, mit is rejt a fakk, ha a méretüket nézegetem, de most becsapott a dolog, ugyanis a méretet eltaláltam, de azt nem, hogy pontosan mi is ez a termék. Tusfürdőre vagy testápolóra tippeltem, de végül egy kamillás sminklemosót vettem ki a kalendáriumból, aminek nem igazán van illata. Kipróbáltam már és a vattakorongra felvíve picit habzik, de kellemesen eltudom vele távolítani a sminket és ténylegesen nyugtatja a bőrt. Hamar megszárad, nekem tetszik!
5/5

Balea

Amennyire változatos volt a TBS, sajnos a Balea pont annyira nem volt az. Bár nagyon szeretem a termékeiket nem tudom, hogy mikor fogom ezt a temérdek mennyiségű testápolót elhasználni.:o


December 11.
A hét első napján nem volt problémám a testápolóval, hiszen szeretek mindig új lappal kezdeni, s emiatt mindig adok egy lehetőséget talán magamnak is ezzel a dologgal. Mindegyik terméket kipróbáltam, hogy tudjak pár szót mondani róluk, de ennek a testápolónak az illata fogott meg a legjobban! A leírás szerint Chai latte illata van, bár nekem a bőrömön igazán az a nagyon karácsonyi illat köszönt vissza, amit mindenki ismer! Könnyen beszívódik és ezt szerintem a kellemes állagának köszönheti, egyszerű fehér színű krém, ami nem hagy ragacsos érzetet.
5/5


December 12.
Ez a termék először meglepett, mert eddig nem volt hasonló a kalendáriumban. Ez kérem szépen egy lábkrém, amihez nem fűződnek jó tapasztalataim, mert egyszer a zsíros krémes sarkammal indultam útnak aztán úgy megcsúsztam, mint annak a rendje. No de ez a krém cseppet sem olyan zsíros, mint amit említettem, a színe is meglepő, hiszen lila. Viszont a kiszerelés meglehetősen pindurka, mindössze 20 ml, de ha jól hidratál többre nincs is szükség.
5/4,5


December 13-14.
Ezt a két terméket egy kalap alá veszem, hiszen egy samponról és egy balzsamról van szó. Mindkettőnek finom az illata és kellemes az állaga. Igénybe vett hajra ajánlja a leírás, s nekem erőteljesen ilyen a hajam szóval, pár használat után szerintem többet tudok mondani, vagyis majd, ha el fogy a flakon. Jól habzik a sampon és jól megtisztította a hajamat, pedig nekem erőteljesen olajos a fejbőröm. A balzsamot pedig ugyan emiatt a hajvégeimre szoktam csak használni, de finom puhává varázsolódott.
5/5


December 15.
Sajnos ezen a napon egy csalódás ért a termék miatt. Ez egy bőrradírozó tusfürdő, amiről pár szót ejtek most, s a funkciójával nincsen problémám, hiszen vannak benne radírozó gyöngyök és pár magvacska is, sőt az állaga, ami kissé zselés az is tetszik. Egyedül az illatával van problémám, mert nekem nagyon nem tetszik, egyszerűen azt tudom rá mondai, hogy kellemetlen. Nem hiszem, hogy elfogom használni, még nem tudom mi lesz a sorsa, hiszen kidobni nem szeretném, lehet betegen használom majd, ha nem érzek szagokat! :')
5/3


December 16.
És íme itt a második tusfürdő, mely szinte ugyan azokkal a tulajdonságokkal rendelkezik, mint hétfői társa. Viszont ennek az illata annyira nem tetszik, pedig a leírás azt mondja, hogy vanília-jégkrém-illatú. Lehet ezen is tovább adok, mondjuk Anyukámnak. 
5/4


December 17.
És dobpergééés, ma is egy testápoló volt a kalendáriumban, bár ezt nem hasonlítanám össze az előzőekkel, hiszen ez egy vizes alapú testápoló, aminek kellemes, de mégis semleges illata van. Nagyon folyós az állaga, inkább egy gélre emlékeztet engem. A lábamat kentem be vele, s hamar megszáradt, jól hidratálva a bőröm, viszont a kezemen egy ragacsos érzetet hagyott. Kíváncsi vagyok erre a termékre a továbbiakban, megpróbálnék belőle egy nagyobb kiszerelést.
5/5*


Nagyon szépen köszönöm annak, aki végigolvasta a bejegyzésemet, s nem unta szét rajta magát. Mindig próbálom rövidre fogni a dolgot és elmondani a lényeget a termékekkel kapcsolatban. 
A Body Shop-osakat mindenképpen tudom ajánlani, hiszen ezeket a termékeket külön-külön is be lehet szerezni, nem úgy, mint a Baleásakat. 

Várjátok már a karácsonyt? Egy hét és a fa alól írom Nektek a posztot, remélem lesz, aki még velem lesz, addig is megpróbálok jövőhéten sok ünnepi témájú bejegyzést készíteni, maradjatok velem!
Sok puszi, Brigi♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...