2017. december 11., hétfő

TESZT | Second Sunday of Advent



Sziasztok!

Ne haragudjatok, hogy múlt héten megcsappantak a posztok, de most volt a szalagavatóm és annyira, de annyira sokat készültem rá, hogy esélytelen volt bármi másba is belefognom a héten. De most, picit betegen, de újult erővel itt vagyok és megmutatom Nektek, hogy mik is voltak a december 4.-étől 10.-éig az adventi kalendáriumokban, s azért fogom most ilyen rövidre a szót, mert egy jó hosszú posztnak nézünk elébe, hiszen 14 termékről fogok most egy pici bemutatót tartani.

The Body Shop


December 4.
Hétfőn, mikor kinyitottam a kalendáriumot, úgy gondoltam, hogy már jól kezdődik a hetem, hiszen egy csodás kókusz illatú krémtusfürdőt tartottam a kezemben. A kiszerelés ugyanolyan, mint a többi eddigi tusfürdőnél, utazó méret (60 ml), de igazából ennek azért is örülök, mert megfogjátok látni, hogy a héten mennyi hasonló termék lapult a kalendáriumban, s el tudom őket használni úgy, hogy ne múljon el a varázs. Egy kivetni valóm van ezekkel a tubusokkal kapcsolatban, na jó kettő, az egyik az, hogy meglehetősen nehezen nyílik ki maga kupakja, a másik pedig az, hogy elég kemény az a műanyag, amiből a tusfürdős flakon készül, és emiatt annyira nem könnyű kinyomni belőle a terméket. 
5/5


December 5. 
A következő napon hálistennek nem valami kenceficét találtam a fakkban, hanem végre egy olyan dolgot is, aminek tudom, hogy hol lesz a helye. Ez nem volt más, mint egy két oldalú körömreszelő. Az ilyen dolgok mindig jól jönnek, főleg nekem, mert most, hogy a hideg betette a lábát hozzánk, eléggé meggyengítette a körmeimet és törnek össze vissza. Mindig jó ha van nálunk valami, amivel orvosolhatjuk a problémát, s egy körömreszelőt nehezen lehet elrontani!
5/5


December 6. 
Mikuláskor ismét egy tusfürdő akadt a kezembe, de ezúttal egy gél állagúval álltam szemben. Kinyitottam a kupakját és természetesen megszagoltam ezt a csodát, aminek elképesztően finom grapefruit illata van! Nagyon szeretem ezt az illatot, ami igazából azért furcsa, mert magát a gyümölcsöt nem szeretem, de ezt a fajta ízvilágot sem, mert gyűlölök mindent, ami kesernyés. Nekem ezekkel a tusfürdőkkel mindig az a problémám, hogy annyira nem habzanak és az illatuk sem érződik annyira sokáig, s ez sajnos ennél a terméknél is jelen van, igaz csak kisebb mértékben, viszont úgy vagyok vele, hogy az illata kárpótol. Ez is egy 60 ml-es kiszerelés, de mondjuk nem éppen egy téli illat, viszont nyáron biztos jó hangulatot teremtene a fürdőszobában. 
5/4,5


December 7. 
Így mikulás után nem tudtam, mit gondoljak a doboz tartalmáról, de szerencsémre ezúttal egy téli illattal találkoztam és nem is akármilyennel. Az új Frosted Berries kollekció egyik darabja lapult a 7-es szám mögött, s ez nem volt más, mint egy szappan. Sajnos ezt most nem próbáltam ki, mert még itt van a múltheti szilvás is, de az illata még mindig csodás! Most a fiókomban tárolom, csak úgy, mint a másikat, s felfedeztem egy apróságot, hogy ez sokkal jobban (hát hogy is mondjam normálisan?) izzad, mint a másik, ha megfogom nedves, pedig a szobámban hideg van. :o 
5/?


December 8.
Egy nappal a szalagavató előtt már nagyon lázban égtem, hiszen főpróbát tartottunk és siettünk össze vissza, így a kalendáriumot már csak azután nyitottam ki, hogy felöltöztem, s jól tettem mert éppen egy epres géltusfürdőt tartottam a kezemben, mikor ráeszméltem, hogy teljes mértékben megy az aznapi szettemhez, máris nem voltam olyan stresszes. Ezzel is az a helyzet, mint az eddigiekkel, az illata nagyon finom, igazi eper illata van és nem az a mesterséges. Az állaga miatt ez sem éppen habzik jól, viszont én ezt már nem annyira veszem rossz néven.  
5/4,5


December 9. 
Reggel öt óta nem aludtam, és csak arra tudtam gondolni, hogy minden rendben lesz-e. Hááát.. majd elmesélem Nektek, hogy mik történtek aznap, de azt majd egy másik posztban. :)  Egy szempilla-göndörítőt vettem ki a dobozból, ami nagy hasznomra vált, hiszen ha annyira nem is adott ívet a szempilláimnak, legalább szétválasztotta azokat, így az eredmény spirálozás után meglehetősen szép lett, így a szalagavatón szép szempillákkal jelentem meg! Eddig még csak egyszer volt szempilla-göndörítőm, de annyira nem szerettem, ez viszont kicsit jobbnak és masszívabbnak tűnik, úgyhogy kap egy esélyt a rendszeres használatra!
5/5


December 10.
Miután kikászálódtam az ágyból valamikor 10 óra környékén eszembe jutott a kalendárium, amit ezúttal Dani nyitott ki nekem, ő is élvezi ezt a dolgot nem csak én, olyan aranyos! A kiszerelést meglátva majdnem elájultam, hogy mennyi tesztelni való tusfürdőm van, de elolvastam és megnyugodtam, hogy ez végre egy testápoló, méghozzá azzal a finom mangós illattal, amit a múlthéten már leírtam Nektek. Ez ismét inkább az édesebb, mint a fanyarabb illat, bár nem mondom Nektek biztosra, hiszen nagyon megfáztam. :( Szóval a kiszerelésről elárultam, hogy szintén 60 ml, de legalább eltudom használni hamar és így egy időtálló tesztelést tudok bemutatni. 
5/?

Balea


December 4.
Egy éjszakai arckrémet kerestem a kalendáriumban, mert véletlenül elolvastam a leírást róla, de úgy meglepődtem, mikor kinyitottam a fakkot, hiszen egy iszonyat picike dobozka volt benne. Ebben volt a még kisebb arckrém, amiben ahhoz képest milyen picit, elég sok krémet rejtett magában. A krém Q10-koenzimet tartalmaz, s mivel nekem annyira nincs még szükségem erre, odaadtam Anyának, hogy ő használja. Az illata nagyon egyszerű, krém illata van. De nekem ez a pici kiszerelés tetszik a legjobban, csak 5 ml, nagyon kis cuki!
5/4


December 5.
Na eddig ez a termék tetszik nekem ebből a kalendáriumból a legjobban. Már vagy 3x használtam, s nagyon finom puhává varázsolta az elszáradó félben lévő hajvégeimet. Nagyon tetszik maga a termék, mert szép gyöngyházfénye van és olyan kellemes formulája. Pár percet rajta kell hagyni a nedves hajon, majd alaposan le kell öblíteni róla. Remélem, majd lehet hasonlót kapni az üzletekben, mert tényleg jónak tűnik. 
5/5*


December 6.
A TBS-os termék után örültem, hogy most egy igazi karácsonyias illattal kerültem szembe, még pedig a 6-os mögött rejlő krémtusfürdő által, aminek iszonyatosan finom mézeskalácsos illata van. Igazából ez volt az a termék, ami miatt kinéztem ezt a kalendáriumot, nagyon szerettem volna, ha van belőle normál kiszerelés, mert ez az 50 ml nem sok mindenre elegendő. Ez jobban habzik, mint a többi, amit eddig próbáltam ettől a márkától, de engem a tusfürdőkben az illatuk fog meg a legjobban, s nehezen tudok ezektől elvonatkoztatni. 
5/5


December 7.
Van jó pár kézkrémem, de persze ezt is kipróbáltam, mert kíváncsi voltam mit varázsol. Sajnos miután felkentem rájöttem, hogy ez nem volt a legjobb döntés, valamiért nagyon nem tetszik az illata, nagyon tömény és édeskés, tudom, hogy télen ez a jellemző, de valamiért én nem rajongok az ilyenekért. Egyébként nagyon jól ápol, szóval valószínűleg odaadom Apukámnak, mert neki mindig nagyon száraz a keze. 
5/3


December 8. 
Ezt nem volt túl sok időm megvizsgálni, de a hétvégén kielemeztem ezt a terméket, amire az van írva, hogy BB krém, bár szerintem nem az. A tubusban van színe, de miután felkerül az arcomra, egyáltalán nem látszik, hogy bármit is csinált volna. DE! Az illata valami elképesztően csodálatosan finom. Imádom a barackillatot, egyszerűen akármit ami barackos megeszek, de a kedvencem a baracklé, amiből több litert megtudnék inni egyszerre, annyira szeretem. Szóval ennek a terméknek még rá kell jöjjek a funkciójára, de valahogy úgy, hogy ne vonja el a figyelmemet az illata.
5/3


December 9. 
Reggel mikor kinyitottam ezt a fakkot, és megláttam a terméket, arra gondoltam, hogy de jó lesz, ha a sok táncikálás stb után délben haza jövök és felkenem. Na nyilván nem volt rá időm, mit is képzeltem :'). Szóval még ez várat magára, de érdekes, hogy kifejezetten sportolás után ajánlják.
5/?


December 10.
Ezt a terméket nem is olyan régen próbáltam, szóval frissek vele az élményeim, de nagyon jót csalódtam. Nem nagyon hallottam még a rózsaszín agyagról, szóval kíváncsian vártam, hogy milyen is lesz ez a mélytisztító. Nem szabad sokat kinyomni az embernek egyszerre a kezére, elég csak egy babnyi (már ha van ilyen). Kellemes, szemcsés világos rózsaszín színe van, nagyon puhává teszi az ember arcát, már első használat után, biztos, hogy sokat fogom használni!
5/5*


Remélem még vagytok, akik olvassátok a posztomat, nagyon köszönöm, ha eljutottál a végéig, remélem tudtam segíteni, ha akármiféle kétely támadt egy termék kapcsán!
Vasárnap jön az újabb adag! 

Addig is sok puszi, 
Brigi♥

2 megjegyzés:

  1. Sajnálom, hogy nem szereztem be idén egy igazi kalendáriumot sem, de nagyon jó a beszámolóidat nézni erről, bár csak fáj a szívem ilyenkor.😥❤️

    VálaszTörlés
  2. Ha nem is az egész kalendáriumot veszed meg, hanem egyesével a termékeket, s csak azt amire tudod, hogy szükséged van és tetszik is, akkor megéri tényleg!! ♥ Ne búsulj, majd biztos hoz sok szépet az Angyalka! :P

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...