2017. december 20., szerda

Last minute ajándékötletek



Sziasztok!

Panni bejegyzését olvasva, picit én is meginspirálódtam, gondoltam én is összerakok két csomagot, ami jó lehet így még az utolsó pillanatokban is, hiszen tudom, hogy nagyon sokan erre az időszakra hagyják az ajándékvásárlást. Sajnos most én is ezt csinálom, minden nap rohangáltam valahova a héten, bár még mindig fogok, mert sosem úgy alakulnak a dolgok, ahogy az ember először eltervezte. No de last minute karácsonyi ajándékok, ilyenkor általában eszünkbe jut, hogy még pár embernek kéne ajándékot vennünk, mondjuk, mikor váratlan családi látogatás történik vagy ha éppen meghívnak karácsonyi partiba. Minden előfordulhat és ilyenkor mindig jó, ha kéznél van egy pár ötlet, amiből az ember tud mazsolázgatni. Én egyébként akármiféle ajándéknak örülök, csak ne tudjam, mit kapok, mert én imádom a meglepetéseket, legyen szó bármilyen alkalomról.
Az én két csomagom illik magához a télhez is, nem csak az ünnepekhez, de ez a szín szerinti csoportosítás mindig nagyon beválik és tetszik a szemnek.

Szalagavatómra a Nagynénéméktől kaptam azokat a csodálatos Pandora kiegészítőket, így minden erőmmel azon voltam, hogy a zöld és a csillogás köré építsem ezt a kis összeállítást.
A Pandora kiegészítői egész évben csodálatosak, de a téli kollekciójuk az, ami mindig el tud varázsolni. Először egyébként azt hittem, hogy ez nem egy ékszertartó, hanem valami kis táska, s simán eltudnám képzelni, hogy egy outfit kelléke legyen, mert olyan szép, főleg az a kis fityegő, aminek olyan szép karácsonyi levél alakja van (nem tudom mi a növény neve :O). 
A Zenzero-s karkötő az egyik kedvencem, szerintem tökéletes lesz karácsonyra a színe miatt, olyan elragadó és elegáns. Az Essence-s szájfényt pedig mintha neki teremtették volna, ez is az ünnepi kiadásból van, s szerintem itt is nagyon jól elkapták ezt a vonalat. A csokoládé sosem maradhat ki a sorból, ezek éppen kézzel készített bonbonok, de akármi finomságról legyen is szó, mindig beválik!♥


Hogy ne csak az elegánsabb vonalat fogjam meg, muszáj voltam egy lilás árnyalatú ajándékcsomagot összerakni, mert mostanában elhalmoztak ezzel a színnel. A lila és a halvány rózsaszín mindig is közel állt az ünnephez, ha már csak az adventi koszorú gyertyáit is nézzük, s szerintem karácsonyfán is nagyon szépen mutatnak együtt. Ezúttal a The Body Shop egyik téli kollekcióját (számomra legkedvesebbet), a havas szilvát ajánlom az ünnepekre. Ebben a gömbben van cukor, só és minden mi jó. Imádom a termékeket egytől egyig, s az tetszik a legjobban, hogy az állaggal és a textúrával együtt változik a termékek illata, idomul az aktuális ápolótermékhez ez a finom cukros-szilvás zamat. A Zenzero termékeit nem csak az ünnepekkor, hanem mindig érdemes figyelemmel kísérni, de ha valami kicsit bohém dologra vágyunk, ami mégis elegáns, akkor mindenképpen itt kell szétnéznünk. Ez a kristályos medál valami eszméletlen szép, nagy kedvencemmé vált. A Dm saját márkás körömlakkjait télen-nyáron lehet hordani, s a színek mindig passzolnak az időszakhoz is, ezt a két színt külön-külön nagyon szeretem, de ebben az összeállításban valahogy mintha kiegészítenék egymást. A gyertyáról és a mézeskalácsról már ne is beszéljünk.. Ezúttal nem az én sütim virít a képeken, hanem Dani anyukájáé, akitől már el is kértem a receptet. hogy ne maradjak ki a sorból idén sem!♥

Remélem adtam egy kis ihletet és még tudtam Nektek segíteni ebben a nagy ünnepi forgatagban. 
Holnap lehet, hogy ismét egy last minute ötlettel érkezem, addig is csodálatos estét és napot kívánok!
Mézeskalácsos ölelés, Brigi♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...