2017. december 28., csütörtök

SZEMÉLYES | Együtt, karácsonykor



Sziasztok!

Már lecsengett az idei karácsony, bár a hangulat, ami körüllengi ezt a csodálatos ünnepet még mindig itt jár a házak közt, s nem csak azért, mert még halomra áll a sütemény a konyhában vagy azért, mert a kismacskám naponta kétszer felmászik a karácsonyfára, hanem azért, mert ez nem múlik csak úgy el. Még mindig kilométeres sor áll a boltoknál, mintha még mindig december 23.-a lenne.
Nálam az egész múlthét rohanással telt, próbáltam mindent tökéletesíteni a nagy napra, amikor is mindenkinek mosolyt csalhattam az arcára. Sütöttem is, és tudom, hogy nem volt süti recept a blogon, de még készülök egyel-kettővel januárban, hiszen nem csak karácsonykor lehet sütit sütni/enni. Jajj de persze nem csak én sütöttem, anyukám finom, már-már hagyománnyá vált mézes-krémese a kedvencem, de a nagynéném cukormentes bejglije és a nagymamám mákos-zserbója is isteni! Szaloncukrot annyit nem ettem idén, mint terveztem, de azért a cukor túladagolás sem annyira kellemes. Arra gondoltam, hogy az ajándékaimat nem így mutatnám meg, vagy ha poszt formájában szeretnétek, akkor is csak picit később, de idén is csodálatos ajándékokat kaptam, bár sosem ez a cél, hogy én jó ajándékokat kapjak, hanem az, hogy inkább adjak. Láthattátok az előző előtti posztomban is, hogy mennyire gondosan csomagoltam be őket, s mennyire fontosnak tartottam, hogy senki se sejtse, mit is kapnak tőlem. A 24-én feldíszített fa alá kerültek be az ajándékok, amiket csak a nap végén bontottunk ki. Idén a fa ismét barna díszekkel volt tele, s most idén kicsit egységesebb volt, mint tavaly, bár már Anyukámmal azon gondolkodtunk, hogy milyen legyen jövőre a fa, sosincs korán! Danival már 23-án ajándékoztunk és képzeljétek el, hogy mivel lepett meg engem!:o Aki követ Instagramon és szemfüles akkor láthatta, hogy repülőjegyet kaptam méghozzá egyenesen Rómába. Még sosem voltam ott, de nagyon nagyon várom, hogy felfedezzem a várost és még lehet, hogy meglepetéssel és készülök Nektek ezzel kapcsolatban. Én persze nagyon szégyelltem magam, mikor a tőlem kapott kis képes montázst, kesztyűt és parfümöt bontogatta. :( 
Szenteste Anyukámmal és Apukámmal voltunk itthon, s nem csináltunk semmi különlegeset, csak ettünk, ajándékoztunk és néztük az Aranyhaj és a nagy gubanc-ot. Másnap a Nagynénémékhez mentünk vacsorára, nagyon jól éreztük magunkat, s ettem sok-sok bejglit! Nagymamámékhoz csak 26-án mentünk idén, de volt ott halészlé és rántott hal is a sok finom sütemény mellett, ahol természetesen degeszre ettem magam. Csodálatos karácsonyon vagyunk túl és mindig meglepődöm, hogy mennyire más tud lenni évről évre, az is, ami sosem változik.♥


Nektek jól telt a karácsony? Mit szerettek benne a legjobban? 
Sok szeretettel, Brigi♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...