2017. december 13., szerda

SZEMÉLYES | Szalagavató



Sziasztok!

Szombaton volt életem egyik legmeghatározóbb napja, amit igazából elejétől a végéig úgy tudok jellemezni, hogy vegyes érzelmek dúltak bennem. Egész nap azzal küzdöttünk, hogy minden kis és nagy akadályt legyőzzünk. A mi iskolánk egy kicsit különleges abból a szempontból, hogy csak egy végzős osztály szokott lenni (alkalmanként kettő), s ezért egy szalagavatót így "könnyebb" megszervezni. A főpróbánk aznap reggel kezdődött a helyszínen, ami idén is a Stefánia Palota volt. A legcukibb tánctanár a világon azt mondta, hogy ne aggódjunk, mert ha nem sikerül a főpróba, akkor jól sikerül élesben a dolog. Nem tudom, hogy emiatt tudat alatt romlottak el a dolgok vagy ez szimplán csak egy feszültségkeltő dolog volt az égiektől, de megtette a hatását. Semennyire nem mondanám jónak a főpróbát, rohanás volt és kissé kaotikus, sőt.. Sajnos a keringős ruhám szoknyája még el is szakadt, szóval elég pityergősen táncoltam el a keringőt. Ezután siettünk haza, 1 óra fele kecmeregtem haza a barátnőmmel, aki nagyon aranyos volt és megkért, hogy sminkeljem ki. Készen lettünk az Ő és az én sminkemmel is, miután elment jöhetett a hajam. Már nagyon rohanásban kaptam fel magamra a ruhámat, s indultunk el Danival 5 óra fele, hogy minden rendben sikerüljön és kezdhessünk 6-kor. 
Elkezdődött, az igazgatói beszéd és a szalagtűzés, ezek voltak a leghosszabbak, aztán már leginkább rohanás volt az egész, arra sem emlékszem, hogy kerültem egyik helyről a másikra. A lánytánc volt az első bulis produkciónk, némi baki becsúszott, de csak nevettünk az egészen. Végigtáncoltuk a legcsajosabb zenéket a 60-as évektől egészen máig.  Ezután pici kis szusszanásunk volt, hiszen a lányok legközelebb csak az osztálytáncban léptek újból a színpadra. Jajj hát és az osztálytánc! Először elég szkeptikus voltam az egésszel kapcsolatban, de mikor láttam összeállni a kellékkel együtt a táncot, nagyon jó érzés fogott el, hogy ezt mi csináltuk és emlékezni fog ránk mindenki, aki akkor ott volt. A legvégén pedig a legszebb és legmeghatóbb dolog következett, a keringő. Bár végig frusztráció volt bennem a szoknyám miatt, mégis úgy éltem meg, hogy ez végre az enyém, és senki nem veheti el tőlem, örökre megőrzöm a szívemben, mert gyönyörű érzés volt. De, nem sírtam, nagyon meglepődtem magamon, bár én ritkán sírok meghatódottságomban, és nem tudom miért. 
Iszonyatosan jól éreztem magam, egyik legszebb estém volt, bár egyben a legfárasztóbb is, az after pedig már más tészta, de az is nagyon jó hangulatban telt!♥ Köszönöm mindenkinek, aki részese volt ennek az élménynek, szeretlek Titeket!♥



Ne haragudjatok a sok képért, de annyira nehéz volt egyet-egyet kiemelni. Annyira szép emlékként tekintek vissza rá, amennyire nehéz volt megvalósítani. 
Sok szeretettel, Brigi♥

6 megjegyzés:

  1. Szia!:)
    Ez egy csodálatos cikk volt :)
    Nagyon csinos voltál a szalagavatón. Most egy kicsit nosztalgiázok szerintem és megnézem az én szalagavatós képeimet is :D
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon aranyos vagy köszönöm szépen, szerintem mindig is szép emlékként fogok rá visszagondolni! :)
      Puszi

      Törlés
  2. Nagyon csini voltál! :)
    Nekünk sajnos nem volt ilyen szalagavatónk, csak a sima szalagtűzős kosztümös ceremónia, meg utána egy bál. A érettségi bankettet meg szkippeltem egy olaszországi nyaralásért, úgyhogy nekem ezek kimaradtak. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Nálunk elég érdekes hagyományok vannak, de ha ezt szokja meg az ember, akkor mindenképpen élvezi! És egyébként én is elmennék inkább Olaszországba, mint a bankettre :p

      Törlés
  3. Nagyon sajnálom, hogy élőben nem láthattam, na meg, hogy utánna se tudtunk találkozni. Remélem azért egyszer összejön! Egyébként, így, hogy kicsit beleláttam az egészbe, és meséltél néha, tudom mennyi munka volt ebben, de a képek és a beszámolód alapján megérte! Mind nagyon gyönyörűek voltatok, főleg te Brigi!❤️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj Lilla! Én is sajnálom, hogy nem voltál ott, de majd remélem találkozunk hamar! ♥ Aranyos vagy nagyon ;)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...