2017. december 3., vasárnap

TESZT | First Sunday of Advent



Sziasztok!

A héten több meglepetés ért, mint arra valaha is számítottam, s most ezeket szeretném Veletek is megosztani, hiszen a boldogságom határtalan. Az első meglepetés, ha jól emlékszem kedden ért, amikor is a barátom felhívott, hogy menjek ki a ház elé, mert itt van. Először nem értettem a dolgot, de kimentem és egy hatalmas The Body Shop-os szatyor hevert a kapunk előtt, benne az adventi kalendáriummal. Már majdnem eleredtek a könnyeim, mikor öleltem Danit, de aztán visszafojtottam érzéseimet, pedig tényleg nagyon meghatott a dolog.
A másik meglepetés pénteken reggel ért, mikor is anyukám szokásos keltegetése után, az ajtóm előtt egy szintén hatalmas adventi kalendáriumot véltem felfedezni, ezúttal a Baleától. Nagy izgalommal nyitottam ki mindkettőt, hiszen én inkább vagyok oda a meglepetésekért, így nem igazán néztem meg, hogy mikor mit találok majd a kis fakkokban.
Először az egyik, majd a másik márka termékeiről fogok Nektek mesélni kicsit. Ezzel a bejegyzéssel szeretnék indítani egy mini sorozatot, amit minden vasárnap olvashattok egészen karácsonyig, az a heti termékekkel és azok tesztjeivel.


The Body Shop 24 Days of Beauty Advent Calendar 2017



Az első nap fakkja egy csodás mangó illatú ajakápolót rejtett. Nem csak a csomagolása, hanem az illata is elragadó, sőt a mohóbbaknak, mint én az ízét is javaslom ;) . Először nem szerettem volna belenyúlni a tökéletes felszínébe, de aztán természetesen meggondoltam magamat vele kapcsolatban. Az állaga a tégelyben picit szilárdabb, mint a megszokott ajakápolóknak, de ez azért van, mert ez egy lip butter. Miután belenyúltam a gyűrűs ujjammal azt tapasztaltam, hogy picit kényelmetlen ez a dolog, nem tudok egyszerre sok terméket felvenni az ujjamra a szűk hely miatt, de ez egy elhanyagolható negatívum. A termék egyébként 10ml-es, de a többi termékhez hasonlóan ez nem kifejezetten utazó kiszerelés, bár a mérete eléggé praktikus akár egy kis táskához is. A termék felkenésekor éreztem egy kissé érdes/darabos hatást, ami egyébként egészen kellemes, de egy idő után eltűnik ez az érzet. Nagyon kellemes érzet az ajkakon, bár nekem nem szívódik be könnyen, de azért rendbe tudja tenni az ajkakat. Nem azt mondom, hogy a legcserepesebbet rögtön orvosolja, de talán, ha türelemmel vagyunk, akkor még azon is javíthat.

5/4,5


A második napon szintén egy mangós termékkel találkoztam, de ezúttal egy utazós kiszerelésű (60 ml) tusfürdőt tartottam a kezemben. Ilyenkor rögtön az illatát vizsgálom meg először és meglepődtem, hiszen teljesen más illata volt, mint az ajakvajnak. Ez sokkal fanyarabb illat, de ez jobban tetszik nekem, mint az ajakvaj illata, hiszen az picit édeskés. Ez a tusfürdő nagyon jól habzik, én nagyon szeretem, az illata is egészen sokáig érződik a bőrön, bár én mindig este zuhanyzom, szóval nem tudom, hogy mikor illan el a mangó fanyar illata az ember bőréről.
Ez a kiszerelés egyébként nagyon praktikus, hiszen, ha az ember sokat utazik, vagy akár többször alszik a rokonainál, barátainál, nem kell kilókat cipelnie magával. Sőt a repülőkre ezt a kiszerelést is sokkal könnyebb felvinni.
5/5


A mai napon, vagyis december 3-án egy lila, csillag alakú szappant találtam, aminek csodálatos fagyos szilva van. Imádom ezt az illatot, ha olvastátok az előző Body Shop-os tesztet a blogon, akkor tudjátok, hogy ez az illat jött be a legjobban a téli kollekcióból. Ez a szappan 25 grammnyi illatfelhőt rejt, s ezzel boldogságot tud csalni az arcomra. Általában nem kedvelem a tömbszappanokat, de ezt már csak az illata miatt is jobban megszerettem. Az szokott lenni vele a problémám, hogy egyrészt szárítja a bőrt, másrészt emiatt olyan furcsa hatást hagy a bőrön. Sajnálom, hogy nem tették bele valami kis műanyagba vagy hasonló, mert így picit olvadásveszélynek van kitéve, s félek, hogy valahol maradandó foltot hagy. Egyébként nagyon krémes a szappan használatkor, de az a furcsa érzet, amit nem szeretek itt is jelen van.
5/4

Ennek az adventi kalendáriumnak az ára ~ 20000 Ft
Eddig megérte e, hogy Dani megvette nekem? Igen! ♥



DM Balea Adventi Kalendárium

Ezzel az adventi kalendáriummal régen szemeztem már, de valahogy sejtettem, hogy a Mikulás emberei meglepnek majd vele, de nem tudtam, hogy pontosan mikor. A DM idén több kalendáriumot is kiadott, találhatunk a boltokban a Baleás mellett Alverdéset és Trend it up!-osat is, azt hiszem mindegyiknek különböző az ára. Az én adventi kalendáriumom tetszett nekem leginkább, hiszen imádom a Balea termékeit, mert olcsók és jók, nem igazán csalódtam még bennük.
Még mielőtt kinyitottam volna az első rekeszt, a hátoldalán megpillantottam, hogy mik is lapulnak benne pontosan, de hála a szerény némettudásomnak, nem tudtam meg belőle sokat, így meglepi lesz egészen 24.-éig. Jó tudom le van írva minden rá magyarul is, de azért az kisebb betűkkel és azt is csak a termékek megismerése után olvasom el napról napra. Azt viszont  mindenhogyan megértettem, hogy az összes termék vegán, s ezzel nagyon boldoggá tett ez a kalendárium is.


December elsején azt a tusfürdőt találtam a fakkban, ami egészen felkeltette az érdeklődésemet, hiszen ezek mind olyan termékek, amiket szabadon nem tud az ember megvásárolni a DM üzleteiben, hiszen ezek limitált kollekció darabjai és azt hiszem, hogy csak a kalendáriumban kaphatóak.
Ennek a tusfürdőnek a leírás szerint ibolya és málna illata van. Őszintén megmondom, hogy nem tudom pontosan milyen illata van az ibolyának, de a málnát kifejezetten érzem. A színe is inkább a málnára hajaz, hiszen szuper-rózsaszín. Nagyon szeretem az illatát, bár nem igazán látok összefüggést közte és a karácsony között. A Balea tusfürdői nem szoktak nagyon habzani, legalábbis eddig nem vettem észre, főleg azok nem, amik hogy is mondjam átlátszóak (remélem értitek! :') ).
A kiszerelésnek örültem volna, ha nagyobb, hiszen ez csak 50 ml, de az ember mindig annak örüljön, amilye van nemde?!♥
5/4


Második nap a mangós tusfürdő mellé kinyitottam egy számomra elég érdekes terméket, ami egy egyszerű tubusban volt. Mikor utána olvastam, hogy mi is ez pontosan, még mindig szkeptikus voltam, hiszen az én sminkemet nem sok minden tudja leszedni, de arctisztítónak egész jónak tűnik.
Az illata nagyon érdekes, mint egy lehúzható arcmaszk, kissé olyan. Ennek sincsen semmi téli illata, de kellemes. A mai napig nem jöttem rá, hogy pontosan hogyan is kell ezt értelmezni, le kell e mosni vagy sem (bár gondolom, hogy nem), ha tudjátok kérlek segítsetek! Egyébként ez egy nagyon apró 20 ml-es tubus, ami szintén nagyon jó ha elutazik az ember 1-2 napra, s nem cipelne szívesen magával semmi nehezet.
5/? hiszen még nem jövök rá, hogy mit is kezdjek vele nem tudok véleményt mondani róla. :/


Ma pedig egy arckrém rejtőzött a hármas szám alatt, mégpedig normál és vegyes bőrre. A termék illata már kezd ünnepi hangulatot idézni bennem, elég édeskés de mégsem tömény. A kiszerelés ennél a terméknél is pici, s itt sajnálom, hogy nem nagyobb, mert tesztelni, ekkora kiszerelést, annyira nem lehet, de elmondok róla mindent, amit eddig tapasztaltam egyszeri használat során. Ez egy nappali arckrém, nem nehezíti el a bőrt, annak ellenére sem, hogy egy kifejezett téli termékről beszélünk.
A hideg ellenére is beszívódik hamar és nem hagy ragacsos érzetet a bőrön. Nekem normál a bőrtípusom, ha figyelek rá, szóval egészen jól szokta bírni a hideget, de mindig jól jön egy ilyen termék, főleg, ha a hideg nem szokott neki jót tenni.
5/5

A kalendárium ára 8000 Ft.
Eddig megérte-e Anyáéknak megvenni? Szerintem igen, bár várom a karácsony illatú termékeket!



Remélem hasznos információkkal tudtam Nektek szolgálni, s nem érzitek feleslegesnek ezeket a posztokat, hiszen megpróbálom a legjobbat nyújtani Nektek a tesztek alkalmával is.
Azt is remélem, hogy a Balea kihozza ezeket a terméket a tél során nagyobb vagy különálló kiszerelésekben is.

Ti melyik adventi kalendáriumot nyitogatjátok napról napra? Valami újat próbáltok ki? Maradtok a csokiknál? Vagy esetleg a szüleitek készítik el Nektek?
Sok puszi, gyújtsátok ma meg a gyertyát, ne felejtsétek el! ♥
Brigi♥

6 megjegyzés:

  1. Nekem is két kalendárium jutott idénre :D Az egyik ugyanolyan, baleás. Egyszerűen imádom! Kíváncsi vagyok, milyenek a tapasztalataid a Boda shopossal, várom róla a további bejegyzéseket ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon kíváncsi vagyok, hogy mit rejt a többi fakk. Köszönöm szépen! Örülök, hogy tetszik. :)

      Törlés
  2. Jajjj de drága a cicus! *.*

    VálaszTörlés
  3. Nagyon ötletes ez a bejegyzés, nekem nagyon tetszik! Kíváncsian várom a következő adagot!♥

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...