2020. április 28., kedd

Outfit | COWGIRL


Sziasztok!

Persze nem nagyon mozdultam ki március közepe óta, de azért néha én is el-el megyek sétálni a környékünkre, mert szerencsére itt nincsenek sokan és van egy erdős rész is, ahova nyugalommal elvonulhat az ember.
Biztos tudjátok rólam, hogy a vásárlás nálam nem csak hobbi, inkább kikapcsolódást nyújtott nekem, sokszor mentem egyedül vásárolni és ezt élveztem is. Egyfajta boltkóros is vagyok, a függőségem a ruhavásárlás, de mentségemre szóljon sosem veszek olyan dolgot, amiről tudom, hogy nem fogom hordani. Minden ruhámat több évig hordom és sosem a kukában landolnak, vagy eladományozom vagy pedig más hasznos funkcióra lelnek, ezzel újjászületve. 
Még mielőtt beütött volna a karantén a leárazásokon szuper cuccokat szereztem be erre a tavaszra és most is vettem egy-két dolgot, hiszen az áruházak csak szórják a kedvezményeket, amit vétek lenne kihagyni! 
Nagyon megtetszett a szettemben szereplő felső, amikor keresgéltem a ruhák között a Reserved-ben és már akkor is mondtam, hogy ez a boci minta valami szuper cuki! Nem tudatosan, de sikerült egy azonos színű cipőt beszereznem és a jó hír az, hogy van egy csomó Reserved-es cuccom, amihez ezt a cipőt bátran felhúzhatom. Nem is tudatosan, de cowgirlnek öltöztem az egyik sétánk alkalmával és el se hiszitek, de még a kabátom is olyan benyomást keltett, mintha Texasban élnék és farmot vezetnék. Sajnos a képek kedvéért nem tudtam bocik közé menni, pedig megtettem volna, mert imádom azokat az állatokat a nózijukkal együtt! Ezért inkább a közeli fákat választottam háttér gyanánt, amiknek a csodaszép lombkoronái magasodtak fölém.


póló, cipő: Reserved // nadrág: Háda // dzseki : Bershka // óra: Daniel Wellington // napszemüveg: H&M


Ti szeretitek az állatmintákat?

Ölel, Brigi♥

2 megjegyzés:

  1. Mindig nagyon jól sikerülnek az outfites posztjaid! Szépek a képek, és csini a szett.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...