2020. április 16., csütörtök

Teszt | EUCERIN ATOPICONTROL



Sziasztok!

Ismét szerencsém volt és bekerültem a Trnd Hungary legutóbbi projektjébe, amiben 500 emberrel együtt kipróbálhattam az Eucerin Atopicontrol termékcsaládját. Ezek a termékek azért lettek kifejlesztve, hogy segítsenek a krónikusan száraz, ekcémás bőrfelületeken, valamint, hogy visszaállítsák azoknak az egészséges állapotát. Rengetegen szenvednek az atópiás bőrgyulladástól, lehet többen nem is tudják, hogy a viszkető, kipirosodó bőr ekcémához vezethet, ha nem kezelik időben. Az Eucerin Atopicontrol rendszeres használatával megállítható a kipirosodás, a viszketés, valamint segít abban, hogy a bőrnek visszaálljon a természetes védekezőképessége. A termékek előnyei közé tartozik, hogy gyermekek is bátran használhatják, hiszen illatanyag, színezőanyag, paraben és tartósítószer mentesek is.
Én szerencsére nem küzdök ekcémával, de extrém száraz és kirepedező bőrrel sajnos igen. A családomban már psoriasis-ra is volt példa, így nem szeretek ezzel játszadozni, mert egy-egy folt néha már abba hajlik át, ha nem veszem észre időben. Sajnos a hétköznapi testápolók csak ideig óráig segítenek a problémámon, így nagyon örültem, hogy ezt a termékcsaládot most kitudom próbálni. A lábam, a karjaim és a kézfejeim a legkritikusabb pontok, de az elmúlt pár hónapban az arcomon is kezdtek megjelenni száraz foltok. Szerencsére egyébként nem annyira látványos a dolog, de épp elég hogy én ezt érzékelem. A durva hámlásnál még nem tartok, de azért néha megijedek saját magamtól, mert olyan a bőröm, mint a nagymamámnak.



Eucerin Atopicontrol testápoló
Az indulócsomagomban többek között egy 250 ml-es testápoló kapott helyet, ami omega-6 zsírsavakkal segít felvenni a harcot a szárassággal. A ligetszépe-és a szőlőmagolaj segítenek helyreállítani a bőr védekezőképességét és hidratálják a bőrt. A licochalcone A egy erős gyulladáscsökkentő antioxidáns. A kínai édesgyökérből kinyert anyag megnyugtatja a bőrt, csökkentve ezzel a bőrpirosságot és a gyulladást. A krémnek nincs semmiféle illata, ami egy ilyen terméknél csak előny, hiszen nincs ami irritálhatná az amúgy is érzékeny bőrt. Az állaga nekem nagyon meglepő volt, olyasmihez tudnám hasonlítani (még a színét is), mint egy naptej. Nem olyan zsíros, mint vártam, sokkal könnyedebb, emiatt nem nehezíti el a bőrt. Nem szívódik be olyan gyorsan, de nem kellemetlen, én inkább este, fürdés után szoktam a krémet használni, hogy éjszaka beszívja a bőröm és így engem sem zavar, plusz még ki is fejti a hatását rendesen.
A lábaimon és a karjaimon alkalmaztam eddig és már az első használat után látványos volt a változás. Kíváncsi vagyok, hogy ha már használom egy ideje, akkor milyen lesz a hosszútávú hatása, de bízom benne, hogy még ennél is jobb!


A csomagban voltak kicsi termékminták is, amik között volt egy utazóméretű testápoló, olyan, mint a fent említett, valamint egy ajakápoló, egy kézkrém és egy bőrnyugtató krém is.


Eucerin Atopicontrol ajakápoló
Az ajakápolóra voltam a legkíváncsibb, hiszen nagyon durván ki tud cserepesedni a szám és nagyon sokszor még a Carmex sem segít rajta.  Akár a leghidegebb téli, akár a legforróbb nyári nap legyen is, nekem mindig ki vannak száradva az ajkaim. Sokszor ezért nem használok rúzst, mert pár pillanatig szépen mutat, de ahogy kiteszem a lábam az ajtónkon máris furcsán fest a cserepesedés miatt. Sajnos a sok orrfújásnak tudom ezt be, a jó időben allergia, a rossz időben pedig a hideg okozza. Az ajakápolónak tubusos a kiszerelése, ami számomra a legideálisabb, könnyű adagolni és higiénikus is. Szokásos állaga van, semmi szín és semmi illat, pont jó. Ez is természetes, bőrnyugtató hatású licochalcone-t, tartalmaz, ami még a száj környéki pirosságot is enyhíti. Valamint a dexpanthenol regenerálja a száraz ajkakat, a glicerin pedig puhává teszi azokat.
Eddig minden este és sokszor napközben is bekentem vele a szám, sajnos még nem javult annyit az állapota, mint szerettem volna, de bízom benne, hogy hosszútávon segít majd.


Eucerin Atopicontrol kézkrém
Mint mondtam a kézfejeim is nagyon rossz állapotban vannak, pedig elég sokszor kenem. A téli hideg és a mostani gyakori kézmosás rettenetesen kiszárítja a bőröm és mostanság már a tenyeremen is érzem azt a húzódós érzést, amitől mindig csak szabadulnék. Szeretem az utazó méretű kiszereléseket, mert minden táskámba bedobok egyet és amikor kell csak előkapom, de mivel most nem megyek sehová, így az éjjeli szekrényemre teszem, hogy este csak oda kelljen nyúlnom és máris használhassam lefekvés előtt. Szintén színtelen és szagtalan, kellemes krémes állag, ismételten nem zsíros és nem tolakodó. Ápolja a kezeimet és ennek a használata is látszik már egy-két alkalom után.


Eucerin Atopicontrol SOS bőrnyugtató krém
Ez az univerzális bőrnyugtatókrém is omega-6 zsírsavakban gazdag, így képes az intenzív bőrápolásra, valamint az atópiás bőrproblémákra. A licochalcone hatóanyag miatt nyugtatja a kipirosodott és viszkető bőrt, az anti-bakteriális hatású decandiol pedig segít csökkenteni ezeket a tüneteket. A viszkető, égető érzést hűsíti, és segít a szárazság csökkentésében is. Ez a kisbabák bőrén is alkalmazható, hiszen ez a termék is illatanyagmentes, nem irritálja az érzékeny bőrt sem. Az állaga kellemes és könnyed és a használata után tényleg tapasztalható a hűsítő érzés, ami miatt rögtön érezhető a hatása. Annyiszor használhatjuk az érzékeny területeken, ahányszor csak szükség van rá. Segít megállítani az atópiás bőrgyulladás ördögi körét és segít visszaállítani az eredeti szépségét a bőrnek.


Ti szenvedtek a bőrszárazságtól? 
Használtátok már valaha ezeket a termékeket?

Ölel, Brigi

4 megjegyzés:

  1. Sajnos én is hasonló problémával küzdök, de én nem kerültem be a projektbe. Nagyon jó volt olvasni a véleményed, mert régóta keresek megfelelő terméket a problémámra! Biztos ki fogom próbálni! 😍

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom, hogy nem kerültél be, de tényleg jó termékek! :D Ajánlom!

      Törlés
  2. Nagyon szeretem az Eucerin termékeit. Szerencsére nincs száraz bőröm, de a kíméletességük miatt mégis sokszor használom a termékeiket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó, hogy neked nincs száraz bőröd! Ettől függetlenül, igen ápolni mindig kell! :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...