2020. április 2., csütörtök

Outfit | PÖTTYÖK MINDENHOL



Sziasztok!

Már egy ideje szemezek a hosszabb szoknyákkal, de sajnos az alig 160 centis magasságom miatt nem engedhetem meg magamnak, hogy bármilyet felvegyek. Viszont most ebben az évben nagyon megnőtt ezekre a fajtákra az igény és szinte az összes fast-fashion bolt elkészítette a saját verzióját ezekre a szoknyákra. Még télen böngészgettem a H&M oldalát és ott jött velem szembe ez a darab, ami sajnos pont akkor az elfogyott címkével volt illetve. Heteken keresztül nézegettem az oldalt, hátha elérhető lesz a megfelelő méretben, de sajnos nem így lett. A Pólusban lévő üzletükben sétálgattam teljesen gyanútlanul (hiszen a H&M oldalán csak az utóbbi 1-2 hétben lett elérhető az áruházi elérhetőség megtekintése), amikor megláttam a szoknyát és láss csodát, volt belőle a méretemben! Gyorsan el is vittem felpróbálni és szerencsémre jó volt, nem volt túl hosszú, kényelmes volt és annyira tetszett élőben is, mint az interneten, ha nem jobban! A színe volt az, ami először megfogott, a rozsdabarna és a fehér pöttyök találkozása számomra időtlen kombináció, így azzal a gondolattal ruháztam be rá, hogy évek múltán is jó szerrel tudom majd felvenni. 
Bárcsak viselhetném ezt a szoknyát a kertemen kívül is, mert szerintem van egy nyarlós-városnézős vibe-ja.
Manapság sokan vannak olyan bátrak, akik mintát kombinálnak mintával, de én soha nem voltam ilyen merész és szerintem nem is leszek, így egy egyszerű fehér pólót választottam egy szintén minimalista fehér tornacipővel (amit kicsit már megrágott az idő foga), valamint a kedvenc műbőrdzsekimmel, ami alapjáraton koszos-fehér.
A barna árnyalatokat mindig arany kiegészítőkkel szeretem kombinálni, így a kedvenc Daniel Wellington órámat és egy holdacska alakú nyakláncot választottam a szettemhez.



dzseki: Pull&Bear // szoknya, póló, nyaklánc: H&M // cipő: CCC // napszemüveg: Six // óra: Daniel Wellington 


Ölel, Brigi♥

8 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik ez a szoknya, én is szemezgettem hasonlóval,de én is csak 158 cm vagyok. Mit gondolsz belevágjak és legyek bevállalósabb ebben a témában vagy inkább rövidebb szoknyát keressek?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem érdemes! Legalább van most így viszonyítási alapod, hogy nekem meddig ér! :)

      Törlés
  2. Én is az alacsony lányok táborát erősítem, de gond nélkül viselek midi és maxi fazonú szoknyákat is. Neked is nagyon jól áll!
    A szabályok azért vannak, hogy megszegjük őket! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tök jó, hogy ilyen magabiztosan viseled ezeket a ruhadarabokat, sajnos én nem voltam sose ilyen bevállalós! De igazad van, meg kell szegni ezeket a divatszabályokat :)

      Törlés
  3. Szerintem inkább testalkat kérdése, hogy kinek áll jól a midi fazon. Neked például jól áll, de ha valakinek erősebb vádlija-bokái vannak, azon sokszor furán mutat.
    Nagyon cuki ez a pöttyös szoknya, imádom a pöttyös dolgokat. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen igazad van, bár szerintem én mindig a magasságomat vettem figyelembe.
      Örülök, hogy tetszik én is nagyon szeretem a pöttyöket! :)

      Törlés
  4. Nagyon csinos ez a szoknya, szemeztem vele én is, de valahogy hozzám annyira nem illik a színe szerintem. Rajtad viszonyt mesés!♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oo volt több színben és mintában is a H&M-ben, de mondjuk már ez is elfogyott, de azért érdemes megnézegetni a honlapjukat! :)
      Köszi Lilla♥

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...