2020. április 7., kedd

Smink | ROZSDABARNA


Sziasztok!

Az egyik csoporttársam Nanett kitalált egy tök jó unaloműzőt, vagyis a #mindennapegysmink kihívást. Nano sminkes, így minden nap készít egy sminket az Instagram oldalára, amik annyira csodásak, hogy nem lehet elmenni mellettük szó nélkül. Engem is megihletett, s bár én nekem közel sincs annyi kreativitásom és tehetségem, mint neki, belevágtam, hogy ha nem is minden nap, de egyszer kétszer én is elkészítsek egyet. 
A sminkemhez ezúttal a legutóbbi szerzeményeim közül választottam egy palettát, ami nem más volt, mint a Makeup Revolution Forever Flawless Optimum-ja, amiben annyi-annyi csodás szín van, hogy alig tudtam választani közülük. Végül pár rozsdás árnyalat mellett döntöttem és megtaláltam az egyik folyékony rúzsomat a fiókomban a többi között és megszállt az ihlet, hogy ismét feldobjam a sminket egy tusvonallal.
Először a sminkalap után egy világos árnyalatot, a Capitalt tettem fel a szemhéjamra, majd ezt sötétítettem be az Own-al, ami egy kifejezetten rozsdás árnyalat. Szépen összemostam a színeket, majd végül az Essence Melted Chrome folyékony rúzsának a 04-es Iron Heart árnyalatát használtam tus gyanánt.
A számra kiegészítésként egy barna L'Oreal folyékony rúzst (I Explore 116) tettem, de csak minimális mennyiségben, hogy ne vonja el a figyelmet a szememről, amin a hangsúly volt.
A végeredmény egy rozsdás-bronzos smink lett, amit egyébként lehet még hétköznapokon is viselnék, ha kimennék az utcára. 


Ti szoktatok sminkelni úgy is, ha esetleg otthonról dolgoztok? 

Ölel, Brigi♥

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jól állnak Neked ezek a színek. :) Szuper lett a smink, szívesen látnék még hasonló posztokat, esetleg a kedvenc termékeidről is.
    Egy minimál sminket viselek itthon, szemöldök kiemelés, spirál, pici korrektor egy kis ajakbalzsam, hogy azért mégsem ájuljak el, ha véletlenül a tükörbe nézek. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, csak ne lennék ilyen fal fehér! Szívesen készítek hasonló posztokat akkor majd! Jól teszed, én is rendbe hozom magam reggelente! :)

      Törlés
  2. Nagyon tetszik a sminked Brigi most is! Én imádom az ilyen színeket, neked is nagyon jól állnak!♥

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...