2020. április 30., csütörtök

Teszt | NATURE BOX SZILÁRD SAMPON



Sziasztok!

Már egy ideje szemezek ezekkel a szilárd samponokkal, de nem mertem egyet sem kipróbálni, mert eléggé zsírosodó a hajam és nem hittem volna, hogy le tudja hozni róla a szennyeződést. Viszont nem olyan régen, mikor Anyum a szokásos nagy bevásárlását intézte a Rossmannban, akkor meglátta ezt a Nature Box szilárd sampont és megvette. 

"Mélyregenerálás és töredezett hajvégek elleni védelem. Vegán, 100%-ban hidegen préselt avokádóolajjal, gazdag és hidratáló habjával biztosítja a haj minden szükségletét. 
A vegán, szilikon és mesterséges színezékektől mentes formula 100% újrahasznosított, műanyagmentes csomagolásban foglal helyet a fenntarthatóság jegyében."
A leírása szerint ezt tudja az avokádós változat. 


Először is nagyon örülök, hogy a Nature Box ennyire komolyan veszi azt, hogy védje a környezetet, hiszen nem csak sampont lehet szilárd formában kapni tőlük, hanem tusfürdőt is, amit szintén kiszeretnék próbálni a közeljövőben. Valamint teljes erejükkel azon vannak, hogy a hazai drogériákba is eljuttassák az újratöltő automatáikat, amivel nem kell újabb flakont vásárolnunk feleslegesen, csak betesszük a gépbe, kiválasztjuk melyikre van szükségünk és kész is! Ez a kis tömb a csomagolás szerint 2 db 250 ml-es flakont tesz ki. Tehát elvileg sokkal jobban megéri egy ilyet megvenni, több szempontból is, mint a folyékony társát.
Szóval ez a kis szilárd sampon a hidegen sajtolt avokádóolajjal azoknak lett igazán kitalálva, akiknek a haja egy extra löketre vágyik és igényli a regenerálást. Valamint segít a haj töredezettségének helyreállításában. 
Tudom, hogy nem kifejezetten az én típusomnak megfelelő, de anyukám elsősorban nem is nekem vette, hanem magának, én csak szerettem volna kipróbálni és meg is tettem. 


Először szkeptikus voltam vele kapcsolatban, hiszen egyrészt előtte még sosem használtam ilyesmit, így nem tudtam, hogy mit is kéne tapasztalnom a használata során. Másrészt pedig azért, amit fent is említettem, hogy zsírosodó a hajam, így nem tudtam elképzelni, hogy mennyire távolítja el a szennyeződéseket. 
A leírásban gazdag habról van szó, viszont egyáltalán nem olyat kell elképzelni, mint amit egy folyékony sampon produkál. Inkább egy tömbszappanhoz tudnám hasonlítani a habját és a tapintását is. A hajamra elég sokat kellett feltennem, hogy úgy érezzem a tisztítás hatásos. Azután leöblítettem róla és kissé olyan érzésem volt, mintha nem tisztult volna meg teljesen, de egy mosással beértem, mert kíváncsi voltam, mennyire tisztít így. A levegőn hagytam egy ideig száradni a hajamat, majd a maradék nedvességet hajszárítóval tüntettem el. 


Meglepő volt az eredmény. A Nature Box szilárd samponja teljesen megtisztította a hajamat, egyáltalán nem maradt zsíros és még a tapintása is kellemes volt. Anyukám szerint nem olyan fényes a hajam, mint a használata előtt, de őszintén nem tudom, hogy emiatt van-e, vagy amiatt, hogy nagyon klóros mostanában a víz a fertőtlenítés miatt. A klór egyébként nagyon szárítja a hajat, az enyémet különösen, ezért nem járok strandra vagy uszodába túl gyakran. 
A sampon használata óta nem tapasztaltam semmi rendelleneset, például nem viszketett a fejbőröm sem. Pozitívumnak tudom be, hogy másnapra sem zsírosodott be a hajam, ugyan olyan friss, mint amikor megmostam. Pedig sokszor megjártam már egyes samponokkal, hogy megmostam az egyik nap délután és másnap reggelre már elkezdett bekoszolódni látványosan a hajam, pedig nem csináltam semmi olyat, ami erre okot adott volna.


Az első benyomásom a termékkel kapcsolatban tehát teljesen pozitív volt. Nagyon szívesen kipróbálnék más márkáktól is hasonló terméket. 


Ti használtatok már valamilyen szilárd sampont? 
Ha igen, milyen benyomást tett rátok? 

Ölel, Brigi♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...